زِ غوغای جهان فارغ؛ باهویی با پرسپولیس تمرین کرد

زِ غوغای جهان فارغ؛ باهویی با پرسپولیس تمرین کرد

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم سوئدی پرسپولیس بی‌توجه به شایعات در تمرینات تیمش حضور دارد.

به گزارش فوتبالی، تمرینات پرسپولیس برای شروع نیم‌فصل دوم از روز گذشته شروع شد. یکی از سوژه‌‌های مهم تمرینات دیروز و امروز نبیل باهویی بود. مهاجم سوئدی پرسپولیس که جذب او جنجال‌های بزرگی را در پرسپولیس ایجاد کرد و یکی از عوامل اصلی اختلافات یحیی گل‌محمدی و رضا درویش بود از دیروز و از همان جلسه اول به تمرین رفت.

باهویی در شروع فصل دیر به تیم اضافه شد و مدت‌ها طول کشید تا به تمرینات گروهی برسد. بعد هم با کلی تاخیر بالاخره فرصت حضور در بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کرد.

نمایش او در چند بازی اول به قدری ضعیف و خنثی بود که به نظر می‌رسید پرسپولیس در جذب او دچار اشتباه شده است. از همان زمان خیلی‌ها معتقد بودند پرسپولیس باید در اولین فرصت از شر او خلاص شود.

اما باهویی کم کم بهتر شد و چمشه‌هایی از توانایی‌های خودش را نشان داد. او موفق شد گل بزند و پنالتی بگیرد. این اتفاقات نظرات منفی را درباره او کمتر کرد اما هنوز تعداد کسانی که معتقدند نبیل باری از روی دوش پرسپولیس برنمی‌دارد زیاد است.

با پایان نیم‌فصل شایعه شد که نبیل در لیست مازاد یحیی قرار گرفته است. اما خود یحیی زودتر استعفا داد و رفت و حالا باهویی فارغ از همه شایعات و جنجال‌ها در تمرینات پرسپولیس حضور دارد.

برای روشن شدن وضعیت باهویی باید قطعا منتظر سرمربی جدید پرسپولیس باشیم. اوست که تصمیم می‌گیرد باهویی در تیم بماند یا از تیم برود.

1359