سرنوشت عجیب مهدی شریفی؛ از لیست انتظار جام جهانی تا خانه به دوشی در دسته یک

سرنوشت عجیب مهدی شریفی؛ از لیست انتظار جام جهانی تا خانه به دوشی در دسته یک

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی شریفی بازیکنی است که خیلی زود از سطح اول فوتبال ایران فاصله گرفت.

به گزارش فوتبالی، فجر سپاسی مقصد جدید مهدی شریفی است تا مهاجم سابق سپاهان، تراکتور و پرسپولیس به خانه به دوشی خود در لیگ آزادگان ادامه دهد.

برای یادآوری درخشش مهاجم اصفهانی لازم نیست به زمان‌های خیلی دور بروید. شریفی جوان ابتدا برای سپاهان درخشید و نامی برای خود دست و پا کرد؛ بازیکنی که موفق شد در ۸۵ بازی برای طلایی‌پوشان ۳۴ مرتبه موفق به گلزنی شده و ۱۰ پاس گل ارسال کند تا خبر از ظهور یک ستاره به فوتبال ایران دهد.

مهاجم ریزنقش اصفهانی پس از روزهای خوبی که در سپاهان داشت به عنوان بازیکن سرباز به تراکتور پیوست و در این تیم هم در ۴۶ بازی خود توانست ۱۰ بار توپ را درون تور دروازه رقبا جای دهد اما بازگشت شریفی از خدمت به سپاهان چندان برای وی خوب پیش نرفت تا او در پایان فصلی که سپاهان وی را نمی‌خواست از پرسپولیس سر در بیاورد.

شریفی ابتدا یک نیم فصل برای پرسپولیس تمرین می‌کرد و اجازه بازی نداشت و در نیم فصل دوم هم طی ۸ بازی برای سرخ‌پوشان هیچ گل یا پاس گلی ثبت نکرد تا از جمع قرمزهای تهرانی هم جدا شده و به عنوان بازیکنی لژیونر راهی سومقاییت آذربایجان شود. افت شریفی در باکو هم ادامه داشت و وی در ۳۳ بازی برای تیم خود موفق به ثمر رساندن ۵ گل شد تا در بازگشتی دوباره این‌بار راهی شهرخودرو، تیمی با کلی مشکلات ریز و درشت شود.

حاصل حضور مهاجم اصفهانی در شهرخودرو سقوط با این تیم به لیگ آزادگان بود تا شریفی هم همانند تیمش در لیگ یک ادامه فعالیت دهد. او که یک فصل بازیکن دریای بابل بود، ابتدای فصل جاری به عضویت خوشه طلایی درآمد و حالا در نیم فصل به فجر سپاسی پیوسته است.

با اینکه انتقال مهدی شریفی به فجر نسبت به دو تیم قبلی وی در لیگ یک بهتر است اما این سرنوشت برای بازیکن ۳۱ ساله‌ای که در لیست ماقبل آخر تیم ملی قبل از جام جهانی ۲۰۱۴ بود و در سه تیم بزرگ ایران بازی کرده، شاید چندان قابل پیش‌بینی نبود.

باید دید شریفی که در لیگ آزادگان هم نتوانسته آنچنان گلزنی کند، در تیم شیرازی چه عملکردی خواهد داشت و‌ چقدر می‌تواند به شاگردان مهدی رجب‌زاده در راه صعود به لیگ برتر کمک کند.

1997