چلسی همچنان در تعقیب ایوان فرگوسن است

چلسی همچنان در تعقیب ایوان فرگوسن است

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی همچنان به دنبال جذب گلزن ایرلندی برایتون است.

به گزارش فوتبالی ، به نقل از نشریه استاندارد تیم چلسی از طرفداران پروپاقرص ایوان فرگوسن است اما برایتون در ماه ژانویه تمایلی به فروش ستاره جوان خود ندارد. چلسی خرید یک مهاجم جدید را اولویت اصلی خود در فصل نقل و انتقالات زمستانی اروپا قرار داده اما مائوریسیو پوچتینو اصرار دارد که آنها عجله ای برای جذب مهاجم در ژانویه ندارند

چلسی باید ضمن تقویت تیم خود باید فیرپلی مالی یوفا را هم رعایت کند. کانر گلگر و تروه چالوبا هم هنوز وضعیت قراردادشان با چلسی مشخص نیست. چلسی در تابستان بودجه بالاتری برای خرید یک مهاجم جدید خواهد داشت اما در صورت عدم کسب سهمیه اروپایی، بودجه فصل نقل و انتقالات آنها کاهش خواهد یافت.

منچستریونایتد هم همچنان به تعقیب برای جذب ایوان فرگوسن، مهاجم ۱۹ ساله برایتون ادامه می دهد که قیمت او ۱۲۰ میلیون یورو اعلام شده است. ایوان فرگوسن پیشنهاد منچستریومایتد در تابستان را رد کرده بود زیرا معتقد بود برای پیشرفت کردن باشگاه برایتون مناسب تر از منچستریونایتد خواهد بود اما حالا شاید شرایط کمی متفاوت باشد. این مهاجم ۱۹ ساله ایرلندی به تازگی قرارداد خود را با برایتون تا سال ۲۰۲۹ تمدید کرده است و بند فسخ بالای ۱۰۰ میلیون یورو برای او در نظر گرفته شده است.

۱۰۰۹