اریک دایر به بایرن مونیخ پیوست

اریک دایر به بایرن مونیخ پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- اریک دایر از تاتنهام به بایرن پیوست.

به گزارش فوتبالی ، مدافع انگلیسی باشگاه تاتنهام به صورت رسمی راهی تیم پر افتخار فوتبال آلمان شد. دایر روز گذشته برای انجام تست های پزشکی در مونیخ حضور داشت. پس از جذب دایر گفته می شود هدف بعدی بایرن مونیخ جذب یک مدافع راست است. جزییات کلی قرارداد اریک دایر با بایرن مونیخ شامل یک قرارداد به قرضی ۶ ماهه به علاوه بند تمدید یکساله برای سال ۲۰۲۵ خواهد بود. ضمنا پرداخت پاداش ۲ تا ۲.۵ میلیون یورویی به تاتنهام بر اساس تعداد بازی و جام های کسب شده هم در قرارداد ذکر شده است.

توماس توخل در مورد جذب اریک دایر گفت:   " اریک به عنوان دفاع وسط قابلیت بازی دارد. ما او را برای این پست در نظر گرفته ایم ولی او میتواند در سمت راست یا چپ دفاع و همچنین در دفاع 3 نفره هم بازی کند.او همچنین چند سال پیش به عنوان هافبک دفاعی هم در لیگ برتر انگلیس بازی کرد که این عالی است."

اریک دایر نیز پس از انتقال به بایرن مونیخ اضافه کرد: " این انتقال برای من رویایی است که به حقیقت تبدیل شد چون به‌ عنوان یک بازیکن همیشه می‌خواهید روزی در یکی از  باشگاه‌هایی مانند بایرن مونیخ کیند. بایرن مونیخ یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان با افتخاراتی بی نظیر است. آلیانز آره‌نا هم به نظر من یکی از زیباترین ورزشگاه‌های جهان است."

۱۰۰۹