مدل موهای مختلف رونالدو در دوران حضورش در یوونتوس

مدل موهای مختلف رونالدو در دوران حضورش در یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - دوران حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس هم یک دوران پر فراز و نشیب بود و رونالدو تجربه های تلخ و شیرینی در جمع بیانکونری ها به دست آورد.

به گزارش فوتبالی ، در تابستان 2018 بود که کریستیانو رونالدو تصمیم گرفت که رئال مادرید را ترک کند. مقصد او یوونتوس بود. ستاره پرتغالی راهی فوتبال ایتالیا شد و پیراهن شماره هفت بیانکونری ها را بر تن کرد. رونالدو تا تابستان 2021 در یوونتوس حضور داشت و پس از آن راهی منچستر یونایتد شد. در حقیقت کریس رونالدو سه فصل را در یووه حضور داشت.

کریستیانو رونالدو در دوران حضورش در یوونتوس مدل مو های خود نسبتا زیاد عوض می کرد. او شش مدل موی مختلف را در یوونتوس تجربه کرد که در تصویر آن ها را می بینید.

البته کریستیانو رونالدو یک بار هم در دوران کرونا، به این بیمار مبتلا شد. او در دوران ابتلایش به کرونا که در سال 2020 میلادی بود، تصمیم گرفت که سر خود را بتراشد و به این ترتیب رونالدو را با چهره ای کچل شده هم دیدیم.

رونالدو اکنون در النصر عربستان حضور دارد. او در سال 2023 میلادی موفق شد 54 گل بزند و بالاتر از بازیکنانی مثل امباپه، هری کین و ارلینگ هالند بهترین گلزن این سال شود.

1470