پاکو خمز چشم انتظار تراکتور فعلی به‌علاوه دو بازیکن در آنتالیا

پاکو خمز چشم انتظار تراکتور فعلی به‌علاوه دو بازیکن در آنتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - احتمال جدایی بازیکنی از تراکتور بسیار کم است.

به گزارش فوتبالی، سیاست تراکتور در پنجره زمستانی پس از جدایی آلوارو خیمنز، جذب دو بازیکن در پست‌های هافبک دفاعی و مهاجم نوک است. در واقع تی‌تی‌ها همین دو‌ جای خالی را هم دارند و در صورت پر کردن این دو جای خالی با خرید جدید، در صورت اینکه بازیکن دیگری هم بخواهند باید نام یک بازیکن از لیست خود را خارج کنند.

اما همان‌طور که ابتدائا گفته شد، سیاست اصلی تراکتور جذب دو بازیکن در دو پست مهاجم نوک و هافبک دفاعی بوده که قرمزها برای پست مهاجم هدف می‌خواهند بازیکنی خارجی جذب کنند و برای پست هافبک تدافعی هم علیرضا علیزاده از گل‌گهر گزینه اصلی پرشورهاست که ارسال نامه برای جذب وی توسط حیدر افسری سرپرست گل‌گهر هم تایید شد.

باوجود اینکه در ابتدا به نظر می‌رسید تی‌تی‌ها چند بازیکن خروجی هم داشته باشند، پاکو خمز بازیکنی را در لیست عدم نیاز خود قرار نداده و تراکتور هم قصدی برای فروش بازیکنانش در صورت علاقه سایر باشگاه‌ها ندارد؛ موضوعی که در بحث علاقه استقلال به امیرحسین حسین‌زاده هم مشخص شد.

در نهایت تراکتور و بازیکنانی که گمانه‌زنی روی آن‌ها در این مدت زیاد بوده از جمله امیرحسین حسین‌زاده، شجاع خلیل‌زاده، محمد قنبری، محمد آقاجانپور و… باید چمدان‌های خود را به مقصد آنتالیا برای برگزاری اردوی نیم فصل جمع کنند و آماده تمرینات سفت و سخت پاکو خمز در ترکیه شوند.

1997