زمان ثابت کرد: تصمیم درست دروازه‌بان ژاپنی در رد پیشنهاد منچستریونایتد

زمان ثابت کرد: تصمیم درست دروازه‌بان ژاپنی در رد پیشنهاد منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که تصمیم زیون سوزوکی دروازه بان ژاپنی برای رد پیشنهاد منچستریونایتد در تابستان گذشته هوشمندانه بوده چرا که التای باییندیر دروازه بان ذخیره این تیم صاحب دقایق اندکی می شود.

به گزارش فوتبالی، در پی خرید آندره اونانا، اریک تن هاگ به دنبال خرید ذخیره ای برای او بود.  دومینیک لیواکوویچ از دینامو زاگرب یکی از گزینه ها بود و جاستین بیلو از فاینورد و زیون سوزوکی از تیم ملی ژاپن سایر گزینه ها بودند.

در حقیقت در ماه ژولای گفته شد که یونایتد به خرید دروازه بان اوراوا ردز خیلی نزدیک شده است.  در آن زمان به نظر می رسید که سوزوکی قرار است که راهی اولدترافورد شود اما در نهایت این انتقال به هم خورد چرا که این دروازه بان از پیشنهادهای شیاطین سرخ راضی نبود. 

سوزوکی ترجیح می داد که در تیمی باشد که دقایق کافی نصیبش شود چرا که نمی خواست شانس حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. یونایتد در نهایت پس از بررسی های مختلف تصمیم گرفت که برای خرید آلتای باییندیر مبلغ 4.3 میلیون پوند بپردازد.

باییندیر که بیش از 100 بازی در فنرباغچه داشته، حتی یک دقیقه هم در این فصل برای یونایتد بازی نکرده است.  باید دید که آیا باییندیر در هفته های آینده ر یونایتد بازی می کند یا نه چرا که اونانا باید به جام ملت های آفریقا برود. 

4125