بایرن مونیخ همچنان در جستجوی اریک دایر مدافع تاتنهام

بایرن مونیخ همچنان در جستجوی اریک دایر مدافع تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی- بایرن مونیخ همچنان به جذب مدافع تاتنهام امیدوار است.

به گزارش فوتبالی ، مطابق خبر نشریه بیلد باشگاه بایرن مونیخ به شکل مستقیم با مدیران تاتنهام برای صحبت در مورد انتقال دائمی اریک دایر تماس گرفت و در برخی موارد توافق حاصل شد. البته هنوز پیشنهاد رسمی‌ از سوی بایرن مونیخ برای جذب دایر به تاتنهام ارسال نشده است.

در مورد مبلغ قرارداد گفته می شود که احتمالا این رقم کمتر از ۴ میلیون یورو و مدت قرارداد تا سال ۲۰۲۵ به علاوه ۱ سال قابلیت تمدید خواهد بود. اکنون اریک دایر منتظر تصمیم مدیران باشگاه بایرن مونیخ است. باواریایی‌ها تا اینجا برای جذب ناگهانی راده دراگوشین مدافع رومانیایی باشگاه جنوا هم اقدام رسمی نکرده‌اند. البته کریستوفر فروند به عنوان نماینده باشگاه بایرن مونیخ با مدیر برنامه های این بازیکن در هفته‌های اخیر تماس‌هایی گرفته است.

بازیکن دیگر مورد علاقه بایرن مونیخ در خط دفاعی کوین دانسو مدافع باشگاه لنس فرانسه است. با وجود علاقه‌ی باشگاه‌هایی نظیر بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن به کوین دانسو پدیده باشگاه لنس در لیگ ۱ فرانسه او برای این باشگاه فرانسوی یک گزینه غیر قابل فروش به شمار می‌رود. باید دید در نهایت کدام مدافع در فصل نقل و انتقالات زمستانی اروپا راهی شهر مونیخ آلمان خواهد شد.


۱۰۰۹