پیکه بمب ترکاند: به دنیای فوتبال برمی‌گردم

پیکه بمب ترکاند: به دنیای فوتبال برمی‌گردم

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه بمب ترکاند. بازیکن سابق بارسلونا 432 روز پس از بازنشستگی اعلام کرد که به دنیای فوتبال برمی گردد.

به گزارش فوتبالی، پیکه قرار است که به عنوان مربی به دنیای فوتبال برگردد. وی اعلام کرد:" سال جدید میلادی شروع شده و پس از بررسی عمیق تصمیم گرفتم که به فوتبال برگردم. دلم برای آن تنگ شده است. البته این بار نه به عنوان بازیکن بلکه به عنوان مربی. جزییات بیشتری را در ادامه هفته اعلام خواهم کرد."

هنوز مشخص نیست که آیا پیکه قرار است که در فوتبال حرفه ای مربیگری کند یا این تصمیم مربوط به تورنمنت غیرحرفه ای خود یعنی کینگزلیگ است. بازیکن بارسلونا 616 بازی در تیم کاتالان داشت که 53 گل و سیزده پاس گل داشت و به یکی از اسطوره های این تیم تبدیل شد. او در روز سوم نوامبر 2022 آخرین بازی خود را در نیوکمپ انجام داد. او تجربه 28 بازی در ساراگوسا و 23 بازی در منچستریونایتد را در کارنامه اش دارد و بخشی از نسل طلایی تیم ملی اسپانیا با یک قهرمانی جام جهانی و یک قهرمانی یورو بود. او تجربه سه قهرمانی جام جهانی باشگاه ها، سه قهرمانی سوپرجام اسپانیا، کسب هشت لالیگا، یک لیگ انگلیس، هفت کوپا دل ری، سه سوپرجام اروپا، شش سوپرجام اسپانیا، یک جام حذفی انگلیس و یک سوپرجام انگلیس را در کارنامه اش دارد.

پیکه البته در حال حاضر مالکیت باشگاه آندورا را به عهده دارد. این باشگاه در لیگ دسته دوی فوتبال اسپانیا فعالیت می کند.

4125