رئال مادرید به دنبال خرید مدافع 21 ساله انگلیسی

رئال مادرید به دنبال خرید مدافع 21 ساله انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی - جرد برنثویت مدافع میانی اورتون نظر رئال مادرید را به خود جلب کرده است و رئالی ها شرایط خرید او را در نقل و انتقالات زمستانی دنبال می کنند.

به گزارش فوتبالی، نشریه دیلی میل گزارش داده است که مدافع میانی اورتون نگاه رئال مادرید را به خود جلب کرده است. این مدافع 21 ساله انگلیسی که تا سال 2027 با اورتون قرارداد دارد، در سن 18 سالگی زیر نظر آنچلوتی اولین بازی خود را در اورتون داشت. 

رئال مادرید در حال حاضر به خرید در پست مدافع میانی فکر می کند چرا که ادر میلیتائو و داوید آلابا با مصدومیتی طولانی مدت مواجه شده اند. دیلی میل گزارش داده است که جرد برنثویت گزینه ایست که نظر استعدادیاب های رئال مادرید را جلب کرده است. 

برنثویت در سالهای اخیر تجربه حضور قرضی در بلکبرن روورز و آیندهوون را داشته است. او یک مدافع میانی 195 سانتی متری است که در دوئل های هوایی کیفیت بالایی دارد و در این فصل در 21 بازی در اورتون فیکس بوده است. 

البته رئال مادرید تنها مشتری برنثویت نیست چرا که چندین تیم انگلیسی نظیر منچستریونایتد و تاتنهام نیز شرایط خرید این بازیکن را دنبال می کنند.  در حال حاضر مشخص نیست که اورتون چه قیمتی را برای این بازیکن تعیین کرده است. 

4125