مدافع جوان ورونا به میلان پیوست

مدافع جوان ورونا به میلان پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع باشگاه ورونا به میلان پیوست.

به گزارش فوتبالی ، میلان تراچانو مدافع جوان باشگاه ورونا را جذب کرد. فیلیپو تراچانو، هافبک مدافع سمت راست باشگاه هلاس ورونا با عقد قراردادی تا ژوئن ۲۰۲۸ به ارزش ۴/۵ میلیون یورو به میلان پیوست. تراچانو ۲۰ ساله به عنوان ذخیره داویده کالابریا در سمت راست دفاع جذب شده و در میلان پیراهن شماره ۳۸ را به تن خواهد کرد. همچنین تیم ورونا ۱۰ درصد از فروش مجدد احتمالی این بازیکن را دریافت خواهد کرد. تست‌های پزشکی این بازیکن روز گذشته انجام شد و تراچانو روز دوشنبه به عنوان بازیکن جدید میلان معرفی شد.

البته تراچانو تنها مدافعی نیست که میلان در فصل نقل و انتقالات زمستانی اروپا جذب کرده است. روسونری همچنین در حال بررسی جذب الساندرو بونجیورنو مدافع ملی پوش تورینو است. جذب این بازیکن ایده ای از چند هفته گذشته است که می تواند جالب توجه باشد. در این مورد باشگاه باید مبلغ مورد نظر باشگاه تورینو را بررسی کند و همچنین احتمال قرارداد با او را ارزیابی کند. در مورد جذب این بازیکن گفته می شود کولمبو مهاجم جوان میلان هم احتمالا بخشی از بسته پیشنهادی خواهد بود.

میلان در این فصل مشکلات مصدومیت زیادی را در خط دفاعی خود تجربه کرده و با توجه به از دست دادن چند ستاره خود در نیم فصل اول نیاز به جذب بازیکن جدید دارد.

۱۰۰۹