شماره 4 های سابق رئال مادرید و بارسلونا که اکنون هم‌تیمی هستند

شماره 4 های سابق رئال مادرید و بارسلونا که اکنون هم‌تیمی هستند

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو راموس و ایوان راکیتیچ که روزگاری در ال کلاسیکو ها روبروی هم قرار می گرفتند، اکنون در سویا با هم هم‌تیمی شده اند و ارتباط نزدیکی با هم دارند.

به گزارش فوتبالی ، سرخیو راموس در تابستان 2023 و پس از این که قراردادش با پاری سن ژرمن به پایان رسید، تصمیم گرفت که راهی سویا شود و به فوتبال خود در این تیم ادامه بدهد. سویا تیم دوران نوجوانی راموس است و این مدافع اسپانیایی خیلی دوست داشت که دوباره در این تیم بازی کند. راموس پیشنهاد های مالی خوبی از فوتبال عربستان و تیم الاتحاد عربستان داشت اما آن ها را به خاطر حضور در سویا رد کرد.

راموس بین سال های 2005 تا 2021 در رئال مادرید حضور داشته است. او پیراهن شماره 4 رئال مادرید را بر تن می کرد و تبدیل به کاپیتان مادریدی ها شده بود. از سوی دیگر ایوان راکیتیچ بین سال های 2014 تا 2020 در بارسلونا حضور داشت. در آن سال ها در ال کلاسیکو ها، راموس و راکیتیچ با هم تقابل داشتند. راکیتیچ بازیکن شماره 4 بارسلونا بود.

اما اکنون راموس و راکیتیچ در سویا هم‌تیمی شده اند و به نظر می رسد که ارتباط دوستانه ای میان آن ها برقرار است. راموس در حال حاضر 37 سال سن دارد و ایوان راکیتیچ 35 ساله است.

1470