پیشنهاد جدید انتقال قرضی برای فابیو کاروالیو

پیشنهاد جدید انتقال قرضی برای فابیو کاروالیو

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول پس از یک دوره ناموفق در لایپزیگ پیشنهاد انتقال قرضی از ولورهمپتون برای فابیو کاروالیو دریافت کرده است.

به گزارش فوتبالی ، یورگن کلوپ تصمیم گرفت کاروالیو را از لایپزیگ به خاطر بازی نکردن ثابت در بوندسلیگا فرا بخواند. با این حال، سرمربی آلمانی مایل است او را به صورت قرضی به تیم دیگری بفرستد اما به دنبال زمان بازی تضمینی برای ملی پوش زیر ۲۱ ساله پرتغال است. به گفته فابریتزیو رومانو، ولورهمپتون قبلاً در این مورد با لیورپول تماس گرفته تا در مورد احتمال جذب کاروالیو به صورت قرضی تا پایان فصل را جویا شود. علاوه بر این، برخی از شش باشگاه برتر چمپیونشیپ انگلیس برای جذب این وینگر ابراز علاقه کرده اند و با باشگاه مرسی ساید در مورد قرارداد احتمالی تماس گرفته اند. کاروالیو تنها یک شروع و ۸ بازی تعویضی در بوندسلیگا برای لایپزیگ انجام داده بود و ۶ بار دیگر در رقابت‌های دیگر بازی کرد و در نزدیک به ۴ ماه فقط ۳۶۰ دقیقه بازی داشت.

 همچنین در مورد کاروالیو پیشنهادهایی وجود داشت که او می تواند به فولام، تیم سابق خود، برای بیشتر بازی کردن بازگردد. لیورپول و اطرافیان این بازیکن در حال ارزیابی گزینه ها هستند و به زودی بهترین مقصد را برای کاروالیو تعیین خواهند کرد. شاگردان گری اونیل در این فصل از انتظارات فراتر رفته اند و در حال حاضر با ۲۸ امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس قرار دارند و با چلسی هم امتیاز هستند و تنها ۳ امتیاز کمتر از منچستریونایتد دارند.

۱۰۰۹