تایید خبر «فوتبالی»؛ سپاهان در نقش جهان میزبان الهلال است

تایید خبر «فوتبالی»؛ سپاهان در نقش جهان میزبان الهلال است

پایگاه خبری فوتبالی – سرپرست مدیر عاملی باشگاه سپاهان خبر داد که بازی این تیم با الهلال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و طبق قرعه سپاهان باید در این مرحله در دو بازی رفت و برگشت با الهلال عربستان روبرو شود.

با این قرعه سخت، نگرانی هواداران سپاهان دوچندان شد. چرا که آنها علاوه بر قدرت بالای حریف عربستانی، نگران مساله میزبانی هم بودند. چرا که مشخص نبود سپاهان بتواند در ورزشگاه نقش جهان میزبان الهلال باشد.

طبق رای AFC و بعد از اتفاقات بازی سپاهان و الاتحاد، تیم اصفهانی از میزبانی در دو بازی آینده‌اش در اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا محروم شد. با بازی مقابل آلمالیق ازبکستان و نیروی هوایی عراق در ورزشگاه آزادی این دو جلسه محرومیت تمام شد. 

اما با شرایطی که ورزشگاه نقش جهان مشخص نبود AFC اجازه برگزاری بازی سپاهان و الهلال را در ورزشگان نقش جهان بدهد. هفته پیش «فوتبالی» خبر داد که این مشکل حل شده است و بازی سپاهان و الهلال در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

حالا امشب منوچهر نیکفر سرپرست مدیر عاملی باشگاه سپاهان در برنامه شبهای فوتبالی در این باره گفت: «با هماهنگی که با مسئولان فدراسیون فوتبال داشتیم اشکالات ورزشگاه نقش جهان را رفع کردیم و ان‌شاءالله بازی با الهلال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.»

1359