بازیکنی که 632 بازی در لیگ برتر انگلیس انجام داده است

بازیکنی که 632 بازی در لیگ برتر انگلیس انجام داده است

پایگاه خبری فوتبالی - جیمز میلنر بازیکن سابق لیورپول و بازیکن فعلی تیم برایتون به یک آمار ویژه در رقابت های لیگ برتر انگلیس رسیده است.

به گزارش فوتبالی ، در هفته اخیر از رقابت های لیگ برتر انگلیس، وستهام یونایتد و برایتون به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این بازی جیمز میلنر به عنوان بازیکن برایتون در ترکیب تیمش حضور داشت و به یک عدد ویژه رسید.

جیمز میلنر اکنون 632 بازی در رقابت های لیگ برتر انگلیس انجام داده است. این بازیکن اگر به همین شکل ادامه بدهد می تواند تبدیل به بازیکنی شود که بیشترین تعداد بازی را در تاریخ رقابت های لیگ برتر انگلیس انجام داده است. در حقیقت جیمز میلنر پس از گرت بری قرار دارد. گرت بری در رقابت های لیگ برتر انگلیس 653 بازی انجام داده است و بازیکنی است که بیشترین بازی را در تاریخ این رقابت ها داشته است و اکنون جیمز میلنر در رده دوم قرار گرفته است.

جیمز میلنر در حال حاضر 38 سال سن دارد. او در رقابت های لیگ برتر انگلیس با تیم هایی مثل لیورپول، منچسترسیتی و نیوکاسل یونایتد بازی کرده است و اکنون هم بازیکن تیم برایتون است. در حقیقت او در تابستان قبلی از لیورپول به برایتون رفت.

1470