اولین دیدار رتکلیف با بازیکنان منچستریونایتد

اولین دیدار رتکلیف با بازیکنان منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمایه گذار جدید باشگاه منچستریونایتد با بازیکنان این تیم و کادرفنی باشگاه دیدار کرد.

به گزارش فوتبالی ، سر جیم رتکلیف روز چهارشنبه در باشگاه منچستریونایتد حاضر شد تا بعد از صحبت با کادر فنی و بازیکنان تیم  کمپ تمرینی و ورزشگاه الدترافورد را نیز برای شروع بازسازی بررسی کند. البته صدور مجوز رتکلیف توسط سازمان  لیگ برتر فوتبال انگلیس تا اواسط فوریه طول خواهد کشید ، بنابراین رتکلیف و مدیران او اجازه فعالیت در پنجره زمستانی نقل و انتقالات اروپا را ندارند.


پس از اجازه شروع کار تیم مدیریتی جدید شیاطین سرخ، رتکلیف تیم مدیریتی بخش ورزشی را تا آخر ماه فوریه مشخص خواهد کرد ، هرچند تاکنون حضور ژان کلود بلان به عنوان مدیر اجرایی و سر دیو بریلزفورد در راس امور مدیریتی باشگاه از حالا قطعی است
در مورد آینده اریک تن هاگ نظر نهایی را بریلزفورد خواهد داد ، اما فعلا صحبتی از تغییر سرمربی نیست تا در جلسات بعدی وضعیت نیمکت منچستریونایتد مشخص شود.

در مورد الدترافورد گفته می شود رتکلیف و گلیزرها گزینه تخریب این ورزشگاه و ساخت استادیوم جدید رو بررسی می کنند. این در حالی است که هزینه ساخت یک استادیوم مدرن چیزی حدود ۲ میلیارد پوند خواهد بود. گزینه دیگر هم بازسازی الدترافورد با مبلغی حدود ۸۰۰ میلیون پوند و افزایش گنجایش ورزشگاه به ۹۲ هزار نفر است که در جلسات بعدی تصمیم نهایی گرفته می شود.

۱۰۰۹