نبرد منچستریونایتد و لیورپول بر سر جذب کیمیش

نبرد منچستریونایتد و لیورپول بر سر جذب کیمیش

پایگاه خبری فوتبالی- پنجره‌ی نقل و انتقالاتی زمستان، با آغاز سال جدید میلادی آغاز شده و این ماراتن سخت نقل و انتقالاتی تا پایان ماه ژانویه میلادی میان تیم‌های بزرگ اروپایی ادامه خواهد یافت.

به گزارش فوتبالی، باشگاه‌ها تلاش می‌کنند تا در این ماه ضعف‌های ترکیب خود را پوشش بدهند. منچستریونایتد و لیورپول از تیم‌هایی هستند که قصد دارند در ژانویه به تقویت خط هافبک خود بپردازند و جاشوا کیمیش، هافبک آلمانی باواریایی‌ها، گزینه‌ی مشترک این دو باشگاه انگلیسی است.

به نقل از نشریه‌ی اسپانیایی آ اس  منچستریونایتد و لیورپول به رقابت برای جذب جاشوا کیمیچ، هافبک بایرن مونیخ پیوسته‌اند. کیمیش 28 ساله تمام دوران حرفه‌ای خود را در بایرن گذرانده است و ظاهراً به دنبال یافتن یک چالش جدید است، چرا که او احساس می‌کند گزینه‌ی مورد علاقه‌ی توماس توخل در خط میانی نیست.

همچنین گفته می‌شود این بازیکن دیگر به پروژه‌ی بایرن مونیخ اعتقاد ندارد و به دنبال جدایی از تیم آلمانی است. بارسلونا نیز از تابستان 2023 برای جذب این بازیکن اقدام کرده و حتی گفته شده کیمیش و ژاوی هرناندز، مکالماتی با همدیگر داشته‌اند و هافبک آلمانی از این انتقال استقبال کرده است.

این ملی‌پوش آلمانی هنوز در مورد قدم بعدی خود تصمیم نگرفته است که به سال آخر قراردادش می‌رسد و حالا به چند باشگاه‌ مطرح اروپایی لینک شده است. منچسترسیتی و بارسلونا تیم‌هایی هستند که از قبل به دنبال خرید این بازیکن هستند و حالا منچستریونایتد و لیورپول هم به این رقابت اضافه شده‌اند.

1428