لحظه‌ای که کلوپ به کمک دوربین‌ تلویزیونی، حلقه ازدواجش را پیدا کرد!

لحظه‌ای که کلوپ به کمک دوربین‌ تلویزیونی، حلقه ازدواجش را پیدا کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - دبل محمد صلاح و گلهای کورتیس جونز و کودی گاکپو باعث شد تا لیورپول با پیروزی چهار بر دو مقابل نیوکاسل بتواند صدرنشین لیگ برتر انگلیس شود.

به گزارش فوتبالی، کلوپ از این پیروزی در آنفیلد به شدت هیجان زده بود. مربی المانی در پایان بازی در ابتدا به بازیکنانش درون زمین تبریک گفت و بعد از آن رو به سوی هواداران به تشویق آنها پرداخت. در این لحظه، کلوپ به دستش نگاه کرد و فهمید که حلقه ازدواجش افتاده است. این مربی بعد از آن سخت تلاش کرد تا  بتواند حلقه را پیدا کند. در نهایت فیلمبرداری که تصویر لحظه افتادن حلقه را ثبت کرده بود، به کمک یورگن آمد و محل افتادن آن را به او نشان داد!

کلوپ بعد از پیدا کردن حلقه ازدواجش نفسی به راحتی کشید چرا که به نظر می رسید که این حلقه از نظر معنوی برایش اهمیت خیلی بالایی داشت. کلوپ که به حلقه بوسه زده بود، به اسکای اسپورت گفت:" دچار یک شوک بزرگ شدم اما توانستم آن را پیدا کنم! " و بعد از آن خطاب به فیلمبردار گفت:" تو تا همیشه دوست من خواهی بود!" 

کلوپ در ادامه صحبت هایش هم گفت:" وای خدای من، این برای من واقعا وحشتناک بود. یک بار دیگر هم حلقه را گم کرده بودم اما به یک غواص حرفه ای نیاز بود چون در دریا افتاده بود! از این مرد (فیلمبردار) تا آخر عمرم ممنون خواهم بود!"

4125