آرسنال مشتری جدید مدافع جوان اسپورتینگ لیسبون

آرسنال مشتری جدید مدافع جوان اسپورتینگ لیسبون

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال هم به جمع مشتریان پدیده خط دفاعی اسپورتینگ لیسبون پیوست.

به گزارش فوتبالی ، به نقل از نشریه سان باشگاه آرسنال در هفته های اخیر با خانواده عثمان دیوماند، مدافع باشگاه اسپورتینگ لیسبون در تماس بوده است. آرسنال مشتاق است تا این بازیکن را به لیگ برتر بیاورد و این انتقال به احتمال زیاد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی محقق خواهد شد. گفته می ‌شود هزینه انتقال 60 تا 80 میلیون یورو است.

در مقایسه با آنتونیو سیلوا مدافع بنفیکا ودیگر گزینه باشگاه آرسنال، عثمان دیاموند وظایف هجومی را بهتر انجام می دهد و می تواند خلق موقعیت بیشتر و حتی پاس گل های بیشتری ارسال کند. همچنین دیاموند پاس های رو به جلو موفق، پاس های بلند دقیق تر و دریبل های موفق با تعداد بالاتری داشته است. اما از سوی دیگر در وظایف دفاعی تر مانند تکل موفق، دفع توپ و نبرد هوایی موفق آنتونیو سیلوا برتری خاصی داشته است.

نیوکاسل و چلسی هم دیگر تیم هایی هستند که قصد دارند در رقابت با آرسنال  برای جذب عثمان دیاموند مدافع ۱۹ ساله ساحل عاجی اسپورتینگ لیسبون به برتری برسند. باید دید که این گزینه جوان و با استعداد در نهایت راهی کدام تیم در لیگ جزیره خواهد شد و چه تیمی مبلغی حدود ۸۰ میلیون یورو برای او پرداخت خواهد کرد.

۱۰۰۹