هافبک منچستریونایتد رسماٌ به تیم آلمانی پیوست

هافبک منچستریونایتد رسماٌ به تیم آلمانی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - دونی فن ده بیک هافبک هلندی امیدوار است که در َآینتراخت فرانکفورت بتواند دوباره از فوتبال لذت ببرد.

به گزارش فوتبالی، هافبک هلندی که در برنامه های اریک تن هاگ در منچستریونایتد جایی نداشت و در این فصل فقط 21 بازی انجام داده بود، به صورت قرضی تا پایان فصل راهی باشگاه آلمانی شد. آینتراخت رسما انتقال این هافبک 26 ساله را اعلام کرد که بند خرید در قرارداد وی در پایان فصل گنجانده شده است. 

مارکوس کروشه مدیر ورزشی آینتراخت، تیم ششم جدول بوندسلیگا در مورد این انتقال گفت:" دونی فن ده بیک به خوبی با ایده بازی ما سازگار است و بخشی کلیدی از تیم ما خواهد بود. او تجربه خوبی در سطح بین المللی دارد و حضورش به سود ما و بازیکنان جوان ما خواهد بود. دونی سطح گلزنی خیلی خوبی دارد و می تواند مهاجمان تیم ما را در موقعیت های گلزنی قرار بدهد." 

آینتراخت در این فصل در خط هافبک با مصدومیت های زیادی مواجه شده بود و حالا فن ده بیک می تواند شرایط را برای آنها آرام تر کند. از سویی فارس شایبی الجزایری و الیاس الصخیری تونسی قرار است که در یک ماه آینده در جام ملت های آفریقا حضور پیدا کنند و بدین ترتیب فن ده بیک جای خالی آنها را نیز در ترکیب آینتراخت در این مدت پر خواهد کرد. 

4125