آزمون و تیم ملی؛ نمی‌خواهد یا نمی‌تواند!

آزمون و تیم ملی؛ نمی‌خواهد یا نمی‌تواند!

پایگاه خبری فوتبالی- قضیه سردار آزمون و تیم ملی به معمای بزرگی تبدیل شده است. باید این سوال را پرسید که او نمی‌خواهد به تیم ملی اضافه شود یا اجازه این کار را ندارد.

به گزارش فوتبالی، زمانی که سردار آزمون به رم رفت بیش از این که خبر حضورش در این تیم و کار کردن با مورینیو و همه مسائل دیگر رسانه‌ای شود یک شایعه همه اخبار را تحت‌الشعاع قرار داد.

بر اساس این شایعه، او در روزهای غیرفیفادی اجازه همراهی تیم ملی را نداشت و مهمتر از آن اینکه او نمی‌توانست در جام ملتها، کنار تیم ملی باشد. در آن زمان همانطور که انتظار می‌رفت بازار تکذیب داغ بود. هر کسی به نوعی این شایعات را تکذیب کرد. این روزها اما در آستانه جام ملت‌های آسیا به نظر می‌رسد که آن اخبار کمی بیش از شایعه بوده و شاید تیم ملی مهم‌ترین مهاجمش را در این تورنمنت در اختیار نداشته باشد. اتفاقی که جای تمام آن تکذیب‌ها را به خشم و عصبانیت داده است.

این که بازی‌های جام ملت‌های آسیا هنوز به طور کامل وارد تقویم فیفا نشده و حق باشگاه‌ها بیشتر از تیم‌های ملی هست هم مزید برعلت شده تا همه به این نتیجه برسند که احتمال غیبت آزمون بیش از حضورش است. با این حال مثالی وجود دارد که می‌توان شامل حال آزمون شود. این مثال در مورد سون هیونگ مین ستاره کره‌ای هاست که در شرایطی مشابه آزمون قرار داشت.

کره‌جنوبی در جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۹ حضور داشت، اما سون هیونگ مین در اردو نبود. سون در دو بازی ابتدایی کره‌جنوبی در جام ملت‌های آسیا که در ماه ژانویه ۲۰۱۹ برگزار شد، غیبت داشت. ستاره کره‌جنوبی و تاتنهام مقابل فیلیپین و قرقیزستان حضور نداشت اما در بازی سوم مقابل چین توانست به ترکیب تیمش برسد. سون در دیدار جام حذفی تاتنهام و بازی مقابل منچستریونایتد در ویمبلی در اختیار تاتنهام بود و سپس راهی امارات شد تا در دیدار سوم مرحله گروهی کره‌جنوبی مقابل چین در تاریخ ۱۶ ژانویه بازی کند.

هواداران تیم ملی امیدوارند که اتفاق مشابهی برای سردار آزمون هم رخ بدهد و او در بازی‌های مهم‌تر بتواند به اردوی تیم ملی اضافه شود.

4326