عجیب‌ترین نشست خبری سال با حضور پاکو!/ ناراحتی خمز از چه بود؟

عجیب‌ترین نشست خبری سال با حضور پاکو!/ ناراحتی خمز از چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تراکتور سوالات خبرنگاران در نشست خبری را با "بله" یا "خیر" جواب می‌داد و مشخص بود بابت موضوعی ناراحت است.

به گزارش فوتبالی، نشست خبری پیش از بازی تراکتور و صنعت نفت امروز برگزار شد و پاکو خمز، سرمربی تراکتور در حالی مقابل اصحاب رسانه حاضر شد که معلوم بود دل و دماغ حرف زدن ندارد و خیلی کوتاه در حد یک کلمه به سوالات پاسخ می‌داد و گاهی هم فقط به سر تکان دادن بسنده می‌کرد.

این ماجرا باعث حیرت خبرنگاران شده بود و در اواسط کنفرانس، یک نفر از او درباره علت این رفتار عجیبش سوال کرد و خمز فقط پاسخ داد: «از این به بعد همین شکلی خواهد بود.»

پاکو در تمام طول نشست با بی‌اعتنایی بر صندلی تکیه زده بود و هر از چند گاهی یک جرعه آب می‌نوشید و به خبرنگاران خیره می‌شد. او حتی در پاسخ به این سوال مهم که آیا در نیم فصل دوم هواداران او را به عنوان سرمربی تراکتور می‌بینند یا خیر، به طور مبهمی گفت: «هیچ وقت مشخص نیست!»

تنها جایی که خمز به علت ناراحتی‌اش اشاره کرد، هنگامی بود که خبرنگاری گفت "اگر آقای خمز از حضور ما ناراحت هستند، می‌توانیم توافق کنیم که از این پس نه ما و نه ایشان در نشست خبری حاضر نشویم" که سرمربی تراکتور پاسخ داد: «از آنجایی که من هرچه می‌گویم بد برداشت می‌کنید و دنبال این هستید که شایعه و حاشیه درست کنید، ترجیح می‌دهم از این پس خیلی کوتاه پاسخ دهم تا این قبیل مشکلات به وجود نیاید.»

به نظر می‌رسد اشاره خمز به ماجرای قبل از بازی با استقلال باشد، اتفاقی که جنجال زیادی به پا کرد و در نهایت کار به اعتراض استقلالی‌ها و بیانه نویسی هر دو باشگاه تراکتور و استقلال کشیده شد.

در نشست خبری پیش از بازی استقلال - تراکتور، نقل قول عجیبی از پاکو خمز منتشر شد که گفته بود: «اگر نتیجه واقعا داخل زمین رقم بخورد و داور سوت‌های مشکوک نزند، ما می‌توانیم استقلال را شکست دهیم.»

این حرف که کاملا به این معنا بود که استقلال به کمک داوری بازی‌ها را می‌برد، با واکنش شدید آبی‌ها رو به رو شد و باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای از ارکان قضایی فدراسیون خواست به این ماجرا ورود کنند. تراکتور هم در پاسخ بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن گفت استقلالی‌ها قبل از بازی دنبال ایجاد جو روانی هستند و اینکه سرمربی تراکتور بر خلاف بعضی از مربیان به دنبال فرافکنی نیست.

اما هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور در گفت و گویی که کمی بعد انجام داد، ترجمه اشتباه را عامل مشکلات به وجود آمده عنوان کرد و گفت منظور خمز این بوده که اگر در حوزه داوری اتفاق خاصی رخ ندهد، تیم او می‌تواند پیروز از زمین خارج شود و اینکه پاکو هرگز در خصوص داوری اظهار نظر نکرده است و اشتباه مترجم به نحوی کار دست سرمربی داده است.

مسلم است که خمز هنوز آن جریانات مربوط با بازی استقلال را فراموش نکرده و به خاطر تیترهای نادرستی که از قول او منتشر شده دلخور است و لذا قصد دارد تا اطلاع ثانوی فقط با "بله" و "خیر" به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد!

7474