عکس نوشت/ سلام رقیب قدیمی!

عکس نوشت/ سلام رقیب قدیمی!

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بانان پرسپولیس و نساجی پیش از شروع بازی برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند و رشید مظاهری با یکدیگر رقابتی دیرینه دارند. مظاهری چه هنگامی که در ذوب‌آهن بود و چه در تراکتور، با دروازه‌بان پرسپولیس رقابتی تنگاتنگ داشت. حتی زمانی که این دو دروازه‌بان به اردوی تیم ملی دعوت می‌شدند، در جریان اردو با یکدیگر کری‌خوانی داشتند و برای گلر اول تیم ملی بودن با هم رقابت می‌کردند.

یکی از کری‌های جالبی که مظاهری برای بیرانوند خوانده بود، به 8 شهریورماه سال 1398 برمی‌گردد، روزی که تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند و تراکتور موفق شد با گل حاج صفی، پرسپولیس را یک بر صفر شکست بدهد.

در آن بازی، بیرانوند و مظاهری حفاظت از دروازه تیم‌شان را برعهده داشتند که در آن روز چرخ گردون به نفع دروازه‌بان تراکتور چرخید و مظاهری در حالی توانست کلین شیت کند که بیرانوند یک بار دروازه خود را باز شده دید.

مظاهری در مصاحبه‌ای که پس از آن بازی در میکسدزون انجام داد، طعنه جالبی به بیرانوند زد و گفت او در چند سال گذشته به خاطر تیمش بهترین دروازه‌بان ایران شده است و در واقع دفاع خوب پرسپولیس را عامل موفقیت بیرانوند دانست!

حالا اما بیش از 4 سال از آن روز می‌گذرد و مظاهری در حالی سنگربان نساجی شده که رقیبش همچنان در پرسپولیس به سر می‌برد. نکته جالب بازی پرسپولیس و نساجی اینجا بود که دقیقا قرینه ماجرای 4 سال پیش اتفاق افتاد و این بار تیم مظاهری با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم بیرانوند شکست خورد تا حساب این دو نفر با هم صاف شود!

گذشته از رقابت، مظاهری و بیرانوند همیشه رفیق یکدیگر بوده و هستند و پیش از شروع بازی هم برخورد صمیمانه‌ای داشتند و این قاب زیبا به شکلی که می‌بینید، رقم خورد.

7474