تغییرات اجباری یحیی؛ کنعانی باز هم بیرون نشست

تغییرات اجباری یحیی؛ کنعانی باز هم بیرون نشست

پایگاه خبری فوتبالی – پرسپولیس با 3 تغییر نسبت به بازی‌های اخیرش مقابل نساجی قرار می‌گیرد.

به گزارش فوتبالی، ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مازندران دقایقی پیش اعلام شد. این مسابقه، بازیِ عقب افتاده دو تیم از هفته یازدهم است که از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. 

با تشخیص یحیی گل‌محمدی پرسپولیس با ترکیب علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد مهدی احمدی، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی، امید عالیشاه و نبیل باهویی مقابل نساجی قرار می‌گیرد.

ترکیب پرسپولیس نسبت به مسابقه‌های اخیر این تیم 3 تغییر دارد که دوتا از این تغییرات اجباری است. علی نعمتی در بازی قبلی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین اخراج شد و اجازه همراهی پرسپولیس در بازی امروز را نداشت. به همین دلیل به جای او محمد مهدی احمدی در دفاع چپ بازی خواهد کرد.

تغییر اجباری بعدی مربوط به میلاد سرلک است. هافبک دفاعی پرسپولیس پس از بازی با شمس آذر دچار سرماخوردگی شد و این بازی را از دست داد. گل‌محمدی از بین سینا اسد بیگی و مسعود ریگی نفر اول یعنی اسدبیگی را در ترکیب قرار داد.

آخرین تغییر هم در قلب دفاع رخ داده است. جایی که فرشاد فرجی جانشین محمد حسین کنعانی زادگان شده است. گل‌محمدی پس از بازی با شمس آذر و همچنین روز گذشته تایید کرد که کنعانی تمرکز لازم را ندارد. فرجی که در بازی با شمس آذر جای کنعانی را گرفته بود در بازی امروز هم در ترکیب اصلی حضور دارد.

1359