مهاجم آماده گیلاس‌ها در رادار تاتنهام هاتسپر

مهاجم آماده گیلاس‌ها در رادار تاتنهام هاتسپر

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد تاتنهام هاتسپر برای جذب یک مهاجم جدید در سال 2024 اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، ورود آنژه پوستکوگلو یکی از اتفاقات مثبت برای تاتنهام در نقل و انتقالات تابستانی بود؛ این سرمربی استرالیایی نشان داده است که سرمربی صاحب سبکی است و می‌تواند آینده درخشانی برای سفیدپوشان شمال لندن بسازد. اما تابستان 2023، یک بعد منفی هم برای تاتنهامی‌ها به همراه داشت. کاپیتان تیم ملی انگلیس با مبلغی هنگفت راهی آلمان شد و پیراهن بایرن مونیخ را به تن کرد. 

تاتنهام با جذب برنان جانسون از ناتینگهام فارست در روزهای پایانی پنجره‌ی تابستانی سعی داشت تا به قوای هجومی خود اضافه کند، اما از همان اول هم مشخص بود که هیچکدام از مهاجمان تاتنهام توانایی این را ندارند که جای خالی هری کین را پر کنند.

این خرید به هیچ وجه به داد تاتنهام نرسید و پستکوگلو هیونگ مین سون، ریچارلیسون و ولیز را به عنوان گزینه‌های مهاجم مرکزی خود امتحان کرد. به همین خاطر، به نظر می‌رسد مدیران تاتنهام برای خرید یک مهاجم جدید اقدام کنند.

به گزارش سان، تاتنهام دومینیک سولانکه مهاجم بورنموث را زیر نظر دارد و احتمال دارد تاتنهام در فصل نقل و انتقالات تابستان 2024 برای خرید این مهاجم اقدام کند. یک منبع به این رسانه گفته است که اسپرز می‌خواهد در تابستان یک مهاجم جذب کند. باشگاه جایگزین هری کین را پیدا نکرده، بنابراین جذب یک مهاجم جدید اولویت اصلی است و سولانکه کسی است که آنها از نزدیک او را زیر نظر دارند. آنها قبلاً چندین بار در این فصل نماینده‌ای را برای تماشای بازی او فرستادند و همچنان او را تحت نظر دارند.

سولانکه در این فصل درخشان ظاهر شده و نشان داده که پتانسیل بازی برای تیم‌های بزرگ‌تر را دارد.

دومینیک سولانکه در فرم ایده‌آلی قرار دارد. سولانکه در ماه‌های اخیر برای گیلاس‌ها عملکرد درخشانی داشته و در این فصل در 18 بازی لیگ برتر 12 گل به ثمر رسانده است. 

او همچنین در اوایل سال جاری در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر با گلزنی و دادن دو پاس گل در یک پیروزی دراماتیک 3-2 برای بورنموث خوش درخشید.

مدیران تاتنهام در نظر دارند تا سولانکه را در تابستان 2024 به خدمت بگیرند، اما با توجه به رقبای سرسختی همچون آرسنال، کار چندان راحتی برای خرید این بازیکن نخواهند داشت.

1428