مدافع آلمانی وستهام در تیررس آقای خاص

مدافع آلمانی وستهام در تیررس آقای خاص

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع سابق پاری سن ژرمن و فعلی وستهام مدنظر ژوزه مورینیو قرار گرفته است.

 به گزارش فوتبالی ،تیلو کرر مدافع آلمانی تیم لندنی وستهام به دنبال جدایی از باشگاه انگلیسی در ماه ژانویه است. به گزارش شبکه اسکای باشگاه رم که به دنبال تقویت تیم خود در خط دفاعی است علاوه بر لئوناردو بونوچی، تیلو کرر را هم به عنوان یک گزینه مهم دفاعی برای تقویت فاز دفاعی تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو در نقل و انتقالات پیش رو در نظر دارد. مدافع آلمانی که با مشکل زمان بازی کم در وستهام مواجه شده مشتاق است تا پایان فصل به صورت قرضی به تیم دیگری نقل مکان کند. با توجه به در پیش بودن جام ملت های اروپا در سال ۲۰۲۴ این تفکر بازیکن آلمانی دور از منطق به نظر نمی رسد.

البته اسکای نیوز گزارش داده که رم تنها باشگاهی نیست که به جذب کرر علاقه مند است . آنها یک رقیب ایتالیایی به نام آتالانتا نیز دارند که این بازیکن را مدنظر دارد و اخیراً با مدیر برنامه های او تماس گرفته است. گفته می شود حتی میلان نیز این بازیکن را زیر نظر دارد و با توجه به مشکلات دفاعی این تیم کرر که قابلیت بازی در پست دفاع میانی و دفاع سمت راست را دارد گزینه قابل قبولی برای تیم میلان به حساب می آید.

روز گذشته اعلام شد که اسپالتی سرمربی تیم ملی ایتالیا به لئوناردو بونوچی توصیه کرده اگه او می خواهد برای یورو ۲۰۲۴ به تیم ملی دعوت شود بهتر است به ایتالیا بازگردد و بازی کند. گفته می شود رم با بونوچی در ارتباط است و امکان دارد در فصل نقل و انتقالات زمستانی بونوچی به رم بپیوندد.

۱۰۰۹