دیدار ستاره‌ی تیم زنان بارسلونا و رئیس فیفا برای پیشرفت فوتبال زنان

دیدار ستاره‌ی تیم زنان بارسلونا و رئیس فیفا برای پیشرفت فوتبال زنان

پایگاه خبری فوتبالی- الکسیا پوتیاس با اینفانتینو ملاقاتی ترتیب داد و با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در خصوص پیشرفت فوتبال زنان به بحث و صحبت پرداخت.

فوق‌ستاره‌ی تیم زنان بارسلونا در شهر جده حضور داشت و در فینال جام باشگاه‌های جهان میان منچسترسیتی و فلومیننزه حضور یافت و در این میان این فرصت را به دست آورد تا با رئیس فیفا دیدار کند.

الکسیا پوتیاس یکی از مهم‌ترین چهره‌های فوتبال زنان جهان است و از جمله چهره‌های مهم برای فیفا بسیار به حساب می‌آید. بازیکن تیم زنان بارسلونا برای دیدار با جیانی اینفانتینو به جده دعوت شد تا در مورد تحولات فوتبال زنان صحبت کند. امکان ایجاد جام جهانی باشگاه‌های زنان یکی از موضوعات مهم این دیدار بود.

پروژه جام جهانی باشگاه‌های زنان چیزی است که فیفا در یک سال گذشته روی آن کار کرده. در دسامبر 2022، نهاد فیفا اعلام کرد که این مسابقات علاوه بر جام جهانی فوتسال زنان، در تقویم جدید خواهد بود. با این حال، پس از گذشت یک سال، هنوز تاریخ، فرمت و شرکت‌کننده‌های این تورنمنت مشخص نشده است و فیفا برای نهایی کردن این رقابت جدید نظر بازیکنان را می‌خواهد و الکسیا یکی از بازیکنانی است که نظرش می‌تواند برای فیفا کلیدی باشد.

حالا باید دید این تورنمنت بالاخره در چه تاریخی و با حضور چه تیم‌هایی برگزار می‌شود.

1428