غیبت مسی در حداقل هفت بازی در لیگ آمریکا در سال 2024

غیبت مسی در حداقل هفت بازی در لیگ آمریکا در سال 2024

پایگاه خبری فوتبالی لیونل مسی در  سال 2024 اولین سال کامل خود را در لیگ آمریکا با اینتر میامی خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، لیگ آمریکا از روز 30 بهمن آغاز خواهد شد که اینتر میامی در اولین بازی خود در خانه به مصاف رئال سالت لیک می رود. لیگ آمریکا شامل 34 بازی خواهد بود اما مسی حداقل هفت بازی را به علت حضور در تیم ملی آرژانتین از دست خواهد داد. 

برنامه لیگ آمریکا با سایر لیگ های دنیا متفاوت است و از سویی تقویم آنها با برنامه بازیهای ملی فیفا هماهنگ نیست.  لیونل مسی در سال 2023 فقط شش بازی در لیگ آمریکا داشت که نتوانست این تیم را نجات بدهد و تیمش از حضور در پلی اف قهرمانی لیگ آمریکا باز ماند.

اینتر میامی برای فصل جدید علاوه بر مسی، بوسکتس و آلبا در ترکیب خود لوئیز سوارز را هم در اختیار خواهد داشت که جراردو مارتینو نیز سرمربیگری این تیم را به عهده دارد و جمع بارسایی های سابق حسابی جمع است. 

مسی در سال 2024 حداقل هفت بازی لیگ آمریکا را به علت حضور در تیم ملی آرژانتین در بازیهای راهیابی به جام جهانی و کوپا آمریکا از دست خواهد داد. ستاره آرژانتینی در هفته پنجم مقابل دی سی یونایتد، هفته ششم مقابل نیویورک ردبولز، هفته نوزدهم مقابل فیلادلفیا، هفته بیستم مقابل کلمبوس، هفته بیست و یکم مقابل نشویل، هفته بیست و دوم مقابل شارلوت و هفته بیست و سوم مقابل سینسیناتی قطعا بازی نخواهد کرد. اگر مسی بعد از کوپا آمریکا استراحت کند، بازیهای اینتر میامی مقابل تورنتو و شیکاگو را هم از دست می دهد. البته ممکن است بازیهای ملی شهریور و مهر هم به این لیست اضافه شود.

4125