آینده مبهم دو کاپیتان رئال مادرید

آینده مبهم دو کاپیتان رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در حال برنامه ریزی در مورد ترکیبش در فصل 25-2024 است.

به گزارش فوتبالی، شش بازیکن رئال مادرید تا پایان فصل قرارداد دارند: لوکا مودریچ، تونی کروس، ناچو فرناندز، لوکاس وازکز، کپا آریزابالاگا و خوسلو ماتو. از این جمع دو تای آخر به صورت قرضی در تیم هستند و باشگاه باید در مورد قطعی کردن قراردادشان تصمیم بگیرد. شانس تمدید قرارداد خوسلو زیاد است چرا که در این فصل هشت گل زده و به عنوان مهاجم ذخیره، عملکرد قابل قبولی داشته است. رئال می تواند با پرداخت 1.5 میلیون یورو به اسپانیول قرارداد او را به حالت قطعی در بیاورد. از طرفی شانس ماندن کپا زیاد نیست چرا که دستمزد بالایی دریافت می کند و عملکرد خوب لونین باعث شده تا مدیران رئال به حفظ او مطمئن نباشند.

از میان سایر نفرات، به نظر می رسد که لوکاس وازکز شانس زیادی برای تمدید قراردادش دارد چون مدیران رئال در فکر خرید مدافع راست نیستند و به او به عنوان ذخیره کارواخال رضایت خواهند داد. تمدید قرارداد تونی کروس به نظر خودش بستگی دارد چون رئال مادرید با ماندنش موافق است اما هنوز خودش تصمیم قطعی را نگرفته است. در نقطه مقابل اما ناچو فرناندز و لوکا مودریچ، دو کاپیتان اصلی رئال مادرید آینده مبهمی دارند. هر دو بازیکن در این فصل نقش کمرنگی داشته اند.

مودریچ در تابستان 39 ساله خواهد شد و بعید است که مدیران رئال در فکر تمدید قراردادش باشند و احتمال حضور این بازیکن در لیگ های آمریکا یا عربستان زیاد است. از طرفی در صورتی که رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی یک مدافع جوان و آینده دار به خدمت بگیرد، شانس جدایی ناچو نیز زیاد می شود. رئال مادرید به دنبال خرید جایگزین برای آلابا و میلیتائو است که با مصدومیتی شدید مواجه شده اند.

4125