گلزن وولورهمپتون گل خود را به پدر بیمارش تقدیم کرد

گلزن وولورهمپتون گل خود را به پدر بیمارش تقدیم کرد

پایگاه خبری فوتبالی- گلزن ولورهمپتون مقابل چلسی گل خود را به پدرش تقدیم کرد.

به گزارش فوتبالی ، ماریو لمینا ستاره گرگ‌ها، گل خود مقابل چلسی را به پدر بستری‌اش در بیمارستان تقدیم کرده است که از او خواسته است تا به تلاش ادامه دهد. هافبک گابنی در بازی اول تیمش مقابل آبی ها با ضربه سر وارد دروازه کرد و سپس مت دوهرتی گل دوم را به گل های ولورهمپتون اضافه کرد و گل کریستوفر انکونکو در شب کریسمس در ورزشگاه مولینوکس هم نتوانست از شکست چلسی جلوگیری کند.

پس از پایان بازی، بازیکن سابق ساوتهمپتون در مورد جشن خود که در آن تشویق هواداران ولورهمپتون را به همراه داشت، سوال شد. او در حالی که اشک می ریخت توضیح داد که پدرش دو ماه است که در بیمارستان بستری بوده و برای او آرزوی بهبودی عاجل کرده است. این هافبک سپس پس از بازی در رسانه اجتماعی خود پیامی را منتشر کرد: "امروز فوتبال زندگی میلیون ها نفر را تحت تاثیر می گذارد اما گاهی اوقات کمی تفکر هم مهم است. خانواده و سلامتی درست در صدر فهرست اولویت های زندگی قرار دارند و امیدوارم همه برای برای پدر من آرزوی سلامتی را داشته باشند. "

وولوز که پس از پیروزی مقابل چلسی به رده یازدهم جدول صعود کرد، سال ۲۰۲۳ خود را با یک سفر خارج از خانه به برنتفورد در 27۲۷ دسامبر به پایان می رساند و سه روز بعد میزبان اورتون خواهد بود. اگر نتایج به خوبی پیش برود، ولوز می تواند سال را با رتبه هشتم جدول لیگ برتر به پایان برساند.

۱۰۰۹