احتمال پایین دائمی شدن قرارداد کپا با رئال مادرید

احتمال پایین دائمی شدن قرارداد کپا با رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید قصد ندارد کپا آریزابالاگا را به صورت دائمی به خدمت بگیرد. 

به گزارش فوتبالی ، این ملی پوش اسپانیایی به طور قرضی از چلسی به عنوان جانشین اضطراری تیبو کورتوا هنگامی که بازیکن بلژیکی در ماه آگوست از ناحیه زانو آسیب دید، به صورت قرضی وارد مادرید شد. اما پس از یک دوره مصدومیت کپا متوجه شد که برای شروع کار در مادرید باید با آندری لونین مبارزه می کند.با وجود بازگشت کپا به شرایط تناسب اندام پس از چند بازی عالی باز هم لونین ترجیح داده شد. کارلو آنچلوتی اعلام کرد قصد دارد کپا را برای دو بازی پایانی سال به ترکیب تیم برگرداند و اظهار داشت که او هنوز تصمیم نگرفته که چه کسی در زمان از سرگیری فصل تبدیل به گزینه اول خواهد کرد.

آنچلوتی پیش از پیروزی در اواسط هفته مقابل آلاوز به خبرنگاران گفت: "من تصمیمی برای بازی چرخشی دروازه بانان ندارم. هر دوی آنها خوب کار می کنند. لونین پیشرفت زیادی کرده و اعتماد به نفس زیادی از خود نشان داده است. کپا نیز سطح خود را حفظ کرده است. وقتی کپا از مصدومیت بهبود یافت، دوست داشتم به هر دو بازیکن بازی بدهم. در نیمه دوم فصل هم یکی از این دو بازیکن را انتخاب خواهم کرد." 

مبلغ ۸۰ میلیون یورویی که چلسی بابت خرید کپا در سال ۲۰۱۸ به اتلتیک بیلبائو پرداخته است یک رکورد برای خرید یک دروازه بان بوده است. این بازیکن ۲۹ ساله منتظر اولین حضور در ترکیب تیم کارلو آنچلوتی در سال جدید خواهد بود .

۱۰۰۹