برد رم در شب ۹ نفره شدن ناپولی

برد رم در شب ۹ نفره شدن ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی- هفته هفدهم رقابت های سری آ ایتالیا برتری رم مقابل ناپولی پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، دو تیم همسایه در جدول رده بندی رقابت های سری آ که رقابت سختی برای کسب سهمیه اروپایی با یکدیگر دارند در هفته هفدهم در ورزشگاه المپیک رم در شرایطی به مصاف هم رفتند که سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بازی را از روی نیمکت برای شاگردان ژوزه مورینیو آغاز کرد. نیمه اول این دیدار یک بازی پایاپای از سوی دو تیم بود و بیش از هرچیز تعداد کارت های زرد دو تیم بود که آمار مسابقه را عجیب کرده بود. در پایان نیمه اول دو تیم رم و ناپولی علی رغم چند فرصت گلزنی بازی را با نتیجه ۰-۰ به پایان رساندند.

نیمه دوم این دیدار هم یک بازی پر زد و خورد بود که شاهد تعداد اخطارهای زیاد و البته کارت قرمز هم بود. در دقیقه ۶۶ و در شرایطی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود متئو پولیتانو هافبک ملی پوش ناپولی با لگد زدن عمدی به بازیکن حریف و با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا تیم مهمان حدود ۲۴ دقیقه ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد. سردار آزمون از دقیقه ۷۱ این دیدار به جای لئاندرو پاردس وارد زمین مسابقه شد و تنها ۵ دقیقه بعد روی پاس گل استفان الشعراوی و ضربه پای راست دیدنی لورنزو پلگرینی کاپیتان اول تیم رم دروازه الکس مرت باز شد تا تیم میزبان بازی را ۱-۰ به سود خود کند. در ادامه این بازی عجیب و تنها در عرض ۱۴ دقیقه ویکتور اوسیمن دو کارت زرد دریافت کرد و در دقیقه ۸۶ از زمین مسابقه اخراج شد تا ناپولی ۹ نفره کار را دنبال کند. در ثانیه های پایانی این دیدار روملو لوکاکو تیر خلاص را به پیکر ناپولی وارد کرد و گل دوم تیم رم را به ثمر رساند و درنهایت این بازی پر از اخطار و اخراج با نتیجه ۲-۰ به سود شاگردان ژوزه مورینیو به پایان رسید.

با این برد رم ۲۸ امتیازی شد و جای ناپولی را در رده ششم جدول گرفت و شاگردان والتر ماتزاری در ناپولی هم با ۲۷ امتیاز در رده هفتم قرار گرفتند.

۱۰۰۹