مهار اسدی و شکوفا شدن مغانلو، رامین و کاوه؛ ستاره‌باران

مهار اسدی و شکوفا شدن مغانلو، رامین و کاوه؛ ستاره‌باران

پایگاه خبری فوتبالی- 5 برد پیاپی، یک باگ 2 هفته‌ای با کسب یک امتیاز و حالا دوباره 5 برد پیاپی؛ سپاهان با مورایس، تیم فوق‌العاده ای‌است که فقط با آرای انضباطی می‌توان جلویش در ایران و آسیا ایستاد. 

به گزارش فوتبالی، بعد از درخشش بی‌نظیر رضا اسدی در ابتدای فصل با زدن 7 گل و دادن یک پاس گل در 8 بازی ابتدایی، رقبا به سمت مهار شماره 5 رفتند و تقریبا هم موفق بودند ولی سپاهان به اندازه‌ای ستاره دارد که دیگران، وارد عمل شوند. تیمی که در 5 بازی اخیرش صاحب 5 برد شده و 15 گل زده، حالا با درخشش امثال رضاییان، رضایی و مغانلو جلو می‌رود. فعلا اسدی و احمدزاده و بقیه استراحت می‌کنند تا دوباره نوبت‌شان شود. درست مانند دابو که گویا از بازی با هوادار، تازه راه افتاده و استارت زده است.

* رامین رضاییان

  بهترین دفاع راست حال حاضر فوتبال ایران که همه تیمها، حسرت نداشتنش را می‌خورند به جز پرسپولیس و گل‌محمدی. رضاییان نه تنها یک ماشین گلسازی است بلکه در گلزنی هم فوق‌العاده توانمند است. شماره 9 چنین آماری را در 3 بازی آخر لیگ برتری سپاهان، ثبت کرده است: 2 گل و 2 پاس گل. او به مس رفسنجان و هوادار، گل زد و برابر فولاد، 2 گل ساخت.

* شهریار مغانلو

  آقای گل بعد از تعطیلات بازیهای ملی و برهوتی 100 روزه، پوست انداخت و تبدیل به همان ماشین گلزنی همیشگی شد. شماره 70 در 4 بازی آخر سپاهان، توانسته 6 گل بزند. مغانلو 2 پاس گل هم داده و البته یک پنالتی هم گرفته است. دبل برابر مس رفسنجان و هوادار به علاوه باز کردن دروازه استقلال خوزستان و فولاد. ساختن گل در بازی با هوادار و فولاد و گرفتن پنالتی برابر هوادار.

* کاوه رضایی

  صدور حکم دادگاه بین‌المللی ورزش به سود او، باعث شد شماره 11 وارد فاز جدیدی از بازی‌اش بشود. رضایی در 3 بازی اخیر سپاهان، 2 گل زده و یک پاس گل هم داده درحالیکه تنها 115 دقیقه در زمین حضور داشته است. او برابر مس رفسنجان، پاس گل داد و توانست دروازه فولاد و هوادار را باز کند.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی