محتمل‌ترین خروجی تراکتور؛ یک اسپانیایی مو قشنگ!

محتمل‌ترین خروجی تراکتور؛ یک اسپانیایی مو قشنگ!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که باید جدایی آلوارو خیمنز از تراکتور را قطعی دانست.

به گزارش فوتبالی، با نزدیک شدن به پنجره زمستانی لیگ برتر شاهد اخبار نقل و انتقالاتی از حالا و در فاصله دو هفته تا پایان نیمه اول بازی‌ها هستیم و تراکتور هم همواره یکی از تیم‌های پرخبر در بازه‌های نقل و انتقالاتی بوده و هست.

در چند روز اخیر شاهد اسامی خروجی بازیکنان تیم قرمزپوش در صفحات مجازی و هواداری بوده‌ایم ولی چیزی که بیشتر از همه محتمل به نظر می‌رسد، جدایی قریب‌الوقوع آلوارو خیمنز از تراکتور است.

خیمنز دومین بازیکن اسپانیایی تاریخ باشگاه تراکتور بود که با نظر مستقیم پاکو خمز به صورت قرضی از کادیز اسپانیا خریداری شده ولی تی‌تی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که همکاری خود را با این بازیکن زودتر از موعد اتمام قرارداد قرضی به پایان برسانند.

خیمنز ابتدای کار در اکثر بازی‌ها توسط سرمربی هموطن خود به کار گرفته می‌شد و با وجود انتقادات بسیار به عملکرد وی، خمز همچنان روی استفاده از این وینگر اصرار داشت.

سرمربی اسپانیایی حتی پست خیمنز را هم عوض کرد و از وی علاوه بر پست وینگر چپ در پست هافبک میانی هم استفاده کرد ولی آلوارو چند بازی هست که نیمکت‌نشین شده و این موضوع شایعه جدایی وی را بیش از پیش کرده است.

شایعات تاییدنشده در تبریز حاکی از آن است که خیمنز یک بار در جریان تعویضش به خمز اعتراض داشته که این موضوع باعث ناراحتی بزرگترین حامی آلوارو از وی شده است.

در نهایت باید گفت هدف تراکتور از خارج کردن نام خیمنز از لیست خود در پنجره زمستانی، باز شدن جا برای سهمیه خارجی و جذب مهاجم خارجی است که تی‌تی‌ها بسیار در این پست نیازمند تقویت هستند.

پیش از آلوارو خیمنز، خایمه گومز در نیم فصل دوم سال گذشته به عنوان اولین بازیکن اسپانیایی تاریخ پرشورها به این تیم پیوست ولی عملکرد خوبی نداشت و به نیمکت دوخته شد و حالا خیمنز هم به احتمال زیاد، سرنوشت مشابهی خواهد داشت.

البته باید اشاره داشت که تراکتور برای خارج کردن نام خیمنز از لیست خود علاوه بر این بازیکن باید با باشگاه کادیز هم توافق کند و باید دید در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد.

1997