با تایید توخل بایرن مونیخ در ژانویه خرید جدید خواهد داشت

با تایید توخل بایرن مونیخ در ژانویه خرید جدید خواهد داشت

پایگاه خبری فوتبالی- توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ تایید کرد که این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات ژانویه خرید جدیدی خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی ، سرمربی آلمانی مدعی شد که باشگاه باید حداقل دو خرید جدید یا یک بازیکن چندپسته داشته باشد که بتواند در بیش از یک پست در پنجره نقل و انتقالات آتی بازی کند و بیشتر تیم خود را تقویت کند. با این حال توخل اعتراف کرد که یافتن گزینه های با کیفیت در ژانویه می تواند دشوار باشد و آنها باید در شناسایی گزینه مناسب صبور باشند.

سرمربی سابق چلسی در گفتگو با خبرنگاران گفت: "ما در حال کار روی خریدهای جدید هستیم. امیدواریم در زمستان تیم را بهبود ببخشیم. این موضوع آسان نخواهد بود زیرا پنجره ژانویه همیشه سخت تر از تابستان است. اما در عین حال ما به بازیکنان باکیفیتی که داریم هم اعتماد خواهیم کرد. شاید ما به دو بازیکن جدید نیاز داشته باشیم، یا اگر کسی باشد که بتواند در چندین پست بازی کند تا از بحران مصدومیت در امان بمانیم. ما می دانیم که گرفتن بازیکن در ژانویه دشوار است و به همین دلیل به صبر و خوش بینی نیاز داریم."

باشگاه باواریایی با جذب ژائو پالینیا، هافبک فولام در ژانویه مرتبط است. آنها در تابستان سعی کردند بازیکن ملی پوش پرتغالی را به خدمت بگیرند اما این قرارداد در روز ضرب الاجل پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی پس از اینکه فولام در آخرین لحظه از معامله خارج شد و نتوانست جانشین او را به خدمت بگیرد، شکست خورد.

قهرمان سال گذشته بوندسلیگا اخیراً قرارداد توماس مولر را یک سال دیگر تمدید کرد و باید دید که آیا آنها تصمیم دارند برای حمایت از هری کین، مهاجم جدید خود، تقویت‌ بیشتری را در خط حمله امضا انجام دهند یا این اتفاق رخ نخواهد داد.

۱۰۰۹