صدرنشین لالیگا به دنبال صید جواهر بارسلونا

صدرنشین لالیگا به دنبال صید جواهر بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژیرونا در حالی به مصاف بتیس می رود که در تلاش است تا با پیروزی در ویامارین بتواند صدرنشینی لالیگا را حفظ کند.

به گزارش فوتبالی، ژیرونا با صدرنشینی غیرمنتظره اش در لالیگا به شگفتی باورنکردنی فصل تبدیل شده است. آنها به صورت جدی رویای قهرمانی لالیگا را در سر می پرورانند و شاید خریدهای جدیدی در نقل و انتقالات زمستانی برای تقویت ترکیبشان داشته باشند.

یکی از پست هایی که ژیرونا به دنبال تقویت ترکیبش در آن است، پست دفاع میانی است. فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که ژیرونا شرایط خرید میکاییل فی مدافع میانی بارسا اتلتیک را دنبال می کند. مدافع میانی سنگالی در تابستان گذشته در اردوی پیش فصل تیم بزرگسالان بارسلونا حضور پیدا کرد که در این فصل 15 بازی زیر نظر رافا مارکز داشته است.

بارسلونا رقم فسخ قرارداد این بازیکن را 40 میلیون یورو تعیین کرده است که البته ژیرونا حاضر به پرداخت این مبلغ نیست. تیم کاتالان در نظر دارد که مدافع سنگالی را به صورت قرضی بخرد. در حال حاض اریک گارسیا نیز قرضی از بارسلونا به ژیرونا ملحق شده است.

میکاییل فی بسیار سرعتی بازی می کند و قدرت سرزنی بالایی دارد.  ژیرونا و بارسلونا رابطه خوبی دارند و در تابستان گذشته سه بازیکن با همدیگر مبادله کردند. به طور مثال رومئو راهی بارسلونا شد و پابلو توره و اریک گارسیا نیز به ژیرونا ملحق شدند.

4125