وبسایت آرسنال په په را مسافر زمان خواند!

وبسایت آرسنال په په را مسافر زمان خواند!

پایگاه خبری فوتبالی- وبسایت باشگاه آرسنال خاطرات دیدارهای این تیم با پورتو در لیگ قهرمانان اروپا را مرور کرد.

به گزارش فوتبالی ، آرسنال قرار است در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک دشمن آشنا یعنی پورتو روبرو شود. توپچی ها پس از صدرنشینی در گروه B بالاتر آیندهوون، لانس و سویا به دور حذفی رقابت ها راه یافتند. از سوی دیگر، تیم پرتغالی در گروه H پس از بارسلونا و بالاتر از شاختار دونتسک و رویال آنتورپ در رده دوم قرار گرفتند. اکنون این دو قدرت اروپایی برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۰ مقابل هم قرار می گیرند. این دو تیم شش بار مقابل هم قرار گرفته اند و تیم انگلیسی سه برد و دو باخت در این راه کسب کرده است. وب سایت رسمی آرسنال به تمام دیدارهای قبلی خود با پورتو نگاهی انداخت و تصمیم گرفت تصویری از برد ۲-۰ آنها در امارات در سال ۲۰۰۶ را به اشتراک بگذارد.

این عکس تیری آنری را نشان می داد که در آن زمان اولین گل را برای تیم آرسن ونگر به ثمر رساند و سپس الکساندر هلب سه امتیاز این دیدار را برای توپچی ها تکمیل کرد. در کنار آنری، په په بازیکن ۴۰ سالع پورتو نیز در آن دیدار حضور داشت که در سن ۲۳ سالگی، تنها یک سال قبل از انتقال به رئال مادرید و کسب سه عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان، تازه شروع به ستاره شدن در عرصه جهانی کرده بود.

حالا این ملی پوش پرتغالی قرار است ۱۷ سال بعد و با وجود سن بالای ۴۰ سال خود دوباره به مصاف آرسنال برود.هواداران همچنین متوجه شدند که این مدافع میانی از آخرین دیدار آنها هیچ تغییری نکرده است و حتی برخی معتقدند او همان مسافر زمان است.

۱۰۰۹