ستاره برزیلی به زودی وارد شهر بارسلون می شود

ستاره برزیلی به زودی وارد شهر بارسلون می شود

پایگاه خبری فوتبالی- زمان حضور خرید جدید برزیلی بارسلونا مشخص شد.

به گزارش فوتبالی ، ژاوی سرمربی بارسلونا در جلسه تمرینی تیم در مورد ویکتور روکه مهاجم برزیلی ۳۵ میلیون یورویی و زمان پیوستن او به بارسلونا را صحبت کرد.باشگاه کاتالانی در ژانویه ۲۰۲۳ قرارداد با این بازیکن را تایید کرد و آماده است تا قبل از پایان سال از او استقبال کند. پیش از این گزارش شده بود که روکه ممکن است در ۲۷ دسامبر به شهر بارسلون بیاید و به نظر می رسد که این برنامه همچنان در سر جای خود قرار دارد زیرا ژاوی نیز در همین راستا صحبت کرده است.

ژاوی در گفتگو با خبرنگاران گفت: "اگر همه چیز خوب پیش برود، او پس از تعطیلات به ما ملحق خواهد شد. ما با او در تماس هستیم تا او با استقبال خوبی از راه برسد." بارسلونا در خط حمله با مشکل مواجه شده و روکه می تواند مشکلات گلزنی تیم را برطرف کند. با این حال، ژاوی این ایده را که بارسلونا برای گلزنی بیش از حد به این بازیکن جوان متکی باشد را تکذیب کرد.

ژاوی در این باره گفت: "ما نمی توانیم بر ویتور روکه یا جوانانی مانند لامین یامال فشار بیاوریم. آنها باید قدم به قدم پیش بروند. ما باید به عنوان یک تیم یک قدم به جلو برداریم. ما باید تفاوت را ایجاد کنیم، ما در برخی پست ها فاقد اثربخشی هستیم. عدم تاثیرگذاری در بسیاری از بازی ها روی ما فشار وارد کرده است. اگر می خواهیم شرایط را در لالیگا تغییر دهیم، ما باید پیشرفت کنیم."

گاوی در حالی که به عنوان بازیکن تیم ملی اسپانیا در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ مقابل گرجستان حضور داشت، دچار آسیب دیدگی ACL شد که او را مجبور به عمل جراحی کرد. با این حال، بارسلونا از این فرصت نهایت استفاده را برد و از ۸۰ درصد حقوق آزاد شده  گاوی برای ثبت قرارداد روکه تا ماه ژوئن استفاده کرد.

۱۰۰۹