سفر کاپیتان سابق آرسنال به لندن در تعطیلات ژانویه

سفر کاپیتان سابق آرسنال به لندن در تعطیلات ژانویه

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان سابق آرسنال برای دیدار با هواداران این تیم ژانویه به لندن سفر می کند.

به گزارش فوتبالی ، گرانیت ژاکا فاش کرد که از تعطیلات زمستانی بوندسلیگا برای بازگشت به لندن و خداحافظی با هواداران، کادر فنی و بازیکنان آرسنال استفاده خواهد کرد. این ملی پوش سوئیسی قصد دارد در بازی آرسنال مقابل وستهام در ۲۸ دسامبر حضور پیدا کند و از حضور خود در لندن برای خداحافظی دیرهنگام پس از انتقال تابستانی خود به بایرلورکوزن استفاده خواهد کرد.

در تابستان گذشته در مصاحبه ای با The Athletic، ژاکا تصمیم خود برای ترک تیم شمال لندن را اعلام کرد و گفت که اگر میکل آرتتا نبود، جدایی او خیلی زودتر انجام می شد. ژاکا که کاپیتان سابق آرسنال به شمار می رود، بحث هایی را فاش کرد که پس از دسامبر ۲۰۱۹ و زمانی که آرتتا به عنوان سرمربی در آرسنال روی کار آمد، اتفاق افتاده بود.

ژاکا توضیح داد: "نمی‌توانستم  تصور کنم که دوباره برای آرسنال بازی کنم. اما حضور آرتتا همه چیز را عوض کرد. برای اولین بار در زندگی ام بدون اینکه با خانواده ام صحبت کنم تصمیمی گرفتم. بلند شدم و گفتم: باشه، من می مانم. من و میکل همدیگر را در آغوش گرفتیم و از آن روز به بعد به تمرین برگشتم و انگار هیچ اتفاقی نیفتاده بود."

ژاکا جای خود را در تیم به دست آورد و نقش خود را در حالی که آرسنال برای قهرمانی در فصل گذشته تلاش می کرد، ایفا کرد، اما در بهار گذشته با مدیر ورزشی آرسنال یعنی ادو ملاقات کرد که تمایلی به عقد قرارداد جدید نداشت. ژاکا گفت: "از یک طرف کمی غمگین بودم. اما از طرف دیگر بسیار خوشحال بودم زیرا این عدم اطمینان را دوست نداشتم. برنامه بایرلورکوزن برای من روشن بود. ترک آرسنال بعد از هفت سال از نظر احساسی بعد از همه خاطرات خوب و بد آسان نبود، اما کاملاً تصمیم درستی بود. من خوشحالم که این تصمیم خیلی خوب نتیجه داد."

۱۰۰۹