سویا سومین سرمربی فصل خود را انتخاب کرد!

سویا سومین سرمربی فصل خود را انتخاب کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- یک مربی نام آشنا روی نیمکت سویا خواهد نشست.

به گزارش فوتبالی، سویا پس از کنار گذاشتن دیگو آلونسو سرمریی پیشین خود به دلیل کسب نتایج ضعیف مربی سابق تیم های اسپانیول و ختافه یعنی کیکه سانچز فلورس را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرد. به گزارش فابریتزیو رومانو، سویا پس از بحران در نتایج خود و از دست دادن امتیاز های بسیار در بازی های اخیر مربی پیشین خود را برکنار و به طور رسمی انتصاب کیکه سانچز فلورس به عنوان سرمربی جدید این تیم را تایید کرد.

این سرمربی ۵۶ مطرح فوتبال اسپانیا پیش از پیش از این به عنوان  سرمربی ختافه فعالیت می کرد و جانشین میشل سرمربی تیم صدرنشین فعلی لالیگا یعنی خیرونا در تیم ختافه شده بود. فلورس که پیش از این سابقه حضور در والنسیا، اتلتیکومادرید، واتفورد (۲ مقطع) و اسپانیول را نیز دارد، پیش از حضور زوی نیمکت تیم ایالت آندلوس سه بار هدایت ختافه را به عهده گرفت. او در فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۴ و مقطعی کوتاه در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ نیز سرمربی ختافه بوده است.

سویا که پیش از این خوزه لوییس مندلیبار را اخراج کرده بود و سپس جانشین او داوید آلونسو را هم از هدایت این تیم برکنار کرد. سویا در حال حاضر در رتبه عجیب و دور از انتظار ۱۶ لالیگا قرار دارد و به عنوان پرافتخارترین تیم رقابت های لیگ اروپا در هیچ‌یک از رقابت های اروپایی نیز حضور ندارد.

۱۰۰۹