یوونتوس هافبک نیمکت نشین منچسترسیتی را می خواهد

یوونتوس هافبک نیمکت نشین منچسترسیتی را می خواهد

پایگاه خبری فوتبالی- منچستر سیتی در حال مذاکره با یوونتوس بر سر انتقال کالوین فیلیپس است.

به گزارش فوتبالی ، یوونتوس در آستانه پنجره نقل و انتقالات ژانویه به دنبال جذب کالوین فیلیپس برای تقویت خط هافبک تیم خود است. به گفته فابریزیو رومانو، دو تن از مدیران نقل و انتقالات دو باشگاه منچسترسیتی و یوونتوس از قبل مذاکرات خود را برای یک معامله احتمالی پیش از بازار زمستانی نقل و انتقالات اروپا آغاز کرده اند.

 ملی پوش انگلیسی آماده انتقال به تیم جدید است زیرا او در ورزشگاه اتحاد در ترکیب ثابت تیم زدن حضور ندارد. این بازیکن ۲۸ ساله به دنبال افزایش شانس خود برای حضور در مسابقات تیم ملی انگلیس پیش از آغاز یورو ۲۰۲۴ در تابستان آینده است. با این حال  منچسترسیتی می خواهد قرارداد قرضی فیلیپس با یوونتوس همراه بابند خرید اجباری باشد و مذاکرات بین دو باشگاه ادامه دارد.

این اتفاق از آن صورت گرفت که سان اسپورت فاش کرد که سیتیزن ها به دنبال تغییر خط میانی خود در ژانویه با تلاش برای جذب برای ژائو پالینیا ستاره فولام هستند. با این حال، برندگان سه گانه فصل گذشته باید با بایرن مونیخ و تیم لیگ برتری لیورپول رقابت  کنند زیرا آنها هم مشتاق جذب پالینیا هستند. گواردیولا در جریان مسابقات قهرمانی جام جهانی باشگاه‌ها از نزدیک نگاهی به بازیکنان  برزیلی هم خواهد داشت.

فیلیپس مصمم بود تابستان گذشته در شهر منچستر و برای جایگاهش در منچسترسیتی بجنگد. اما ستاره سابق لیدزیونایتد در این فصل حتی یک بار در ترکیب ثابت تیم پر لیگ برتر انگلیس به میدان نرفته است.پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، آندره ستاره ۳۰ میلیون پوندی فلومیننزه را نیز در نظر گرفته است. یوونتوس مایل است فیلیپس را به صورت قرضی با بند خرید در ماه آینده به خدمت بگیرد.

۱۰۰۹