واکنش گواردیولا به کامبک خوردن مقابل کریستال پالاس

واکنش گواردیولا به کامبک خوردن مقابل کریستال پالاس

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی اعتراف کرد که تیمش در بازی با کریستال پالاس شایسته کسب پیروزی نبود.

به گزارش فوتبالی، روز شنبه از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، تیم های منچسترسیتی و کریستال پالاس در استادیوم اتحاد به مصاف هم رفتند. در ابتدا قهرمان سال گذشته انگلیس با حساب 2-0 از حریف خود پیش افتاد، اما شاگردان روی هاجسون توانستند کامبک بزنند و در نهایت بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید تا گواردیولا 2 امتیاز حساس را به راحتی از دست بدهد. 

گواردیولا در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: "ما مثل همیشه بازی کردیم، اما در زمانی که بازی 2-1 بود، کار ما بسیار سخت شد. ما حمله می کردیم و آن ها عمیقاً دفاع می کردند و می خواستند در لاک دفاعی باقی بمانند. حتی در زمان 2-0 نیز همینطوری بوذ. آن ها در دقیقه 86 و 87 کمی جلو کشیدند که برایم عجیب بود. در پایان، ما باید کمی صبور تر عمل می کردیم و اینطوری ضد حمله نمی خوردیم و این کاری است که هفت یا هشت سال اخیر نتوانسته ایم انجام دهیم. در حرکت اول، آن ها به سمت دروازه ما می آیند و یک گل می زنند و در دقیقه پایانی ما یک پنالتی به آن ها هدیه دادیم. در محوطه جریمه باید بیشتر حواسمان را جمع کنیم."

4416