اولین حرف‌هایی که میان ستاره جدید رئال مادرید و بلینگام رد و بدل شد

اولین حرف‌هایی که میان ستاره جدید رئال مادرید و بلینگام رد و بدل شد

پایگاه خبری فوتبالی - اندریک، بازیکن 17 ساله برزیلی که رئال مادرید او را خریداری کرده است و قرار است که از تابستان 2024 به جمع مادریدی ها اضافه شود، امروز به تمرین رئال مادرید سر زد و دیداری با بازیکنان رئال مادرید و همچنین کارلو آنچلوتی داشت.

به گزارش فوتبالی ، یکی از بخش های جالب دیدار اندریک با بازیکنان رئال مادرید، مربوط به لحظه دیدار و خوش و بش او با جود بلینگام است. اندریک هنگامی که به جود بلینگام می رسد به او می گوید:" من انگلیسی صحبت می کنم. " در حقیقت با توجه به این که جود بلینگام اهل کشور انگلیس است، اندریک می خواسته که او را تحت تاثیر قرار دهد و به همین علت به او گفته است که انگلیسی صحبت می کند.

جود بلینگام هم در پاسخ به حرف اندریک به او گفت:" تو انگلیسی صحبت می کنی آره؟" و اندریک هم در پاسخ به او گفت:" بله " و به این ترتیب اولین مکالمه میان اندریک و بلینگام شکل گرفت.

بلینگام در حال حاضر ستاره رئال مادرید است و باید دید که با اضافه شدن اندریک به ترکیب رئال مادرید، همکاری های میان این دو ستاره جوان به چه شکل خواهد بود. البته جود بلینگام سه سال از اندریک بزرگ تر است و در حال حاضر بیست سال سن دارد.

1470