اولین بازی خرید پرهیاهوی رئال مادرید به 2024 موکول شد

اولین بازی خرید پرهیاهوی رئال مادرید به 2024 موکول شد

پایگاه خبری فوتبالی - آردا گولر اعجوبه رئال مادرید و تیم ملی ترکیه برای اولین بازی خود در اسپانیا باید منتظر سال 2024 بماند.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن هجده ساله در تابستان گذشته با 10+20 میلیون یورو از فنرباغچه به رئال مادرید آمد اما هنوز نتوانسته اولین بازی خود را داشته باشد. این بازیکن با مصدومیت هایی دست و پنجه نرم کرده است و هنوز راهی طولانی برای بازگشت پیش روی خود دارد. 

رسانه های اسپانیا گزارش داده اند که حضور گولر در دو بازی آینده رئال مادرید مقابل ویارئال و آلاوز در لالیگات منتفی شده است و بدین ترتیب خبری از حضور او در سال 2023 در ترکیب رئال مادرید نیست. کادر فنی رئال مادرید دلیلی برای ریسک کردن نمی بیند چرا که این بازیکن در سه دفعه قبلی در آستانه اولین بازی خود با تشدید مصدومیتش مواجه شده است. 

گولر اولین بازیکن تاریخ است که در ترکیه متولد شده و در رئال مادرید بازی می کند. پیش از این بازیکنانی نظیر آلتین توپ، شاهین و اوزیل با ریشه های ترکیه ای به رئال مادرید آمده بودند اما هیچ کدامشان در کشور ترکیه متولد نشده بودند. از سویی آردا که در آنکارا متولد شده، اولین بازیکن تاریخ تیم بزرگسالان رئال مادرید است که در آسیا متولد شده چرا که آنکارا در بخش آسیایی کشور ترکیه قرار گرفته است. 

4125