آخرین شرایط مهاجم منچستریونایتد برای بازی لیورپول؛ هنوز حالش خوب نیست

آخرین شرایط مهاجم منچستریونایتد برای بازی لیورپول؛ هنوز حالش خوب نیست

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس رشفورد مهاجم منچستریونایتد در آستانه بازی تیمش و لیورپول به اسهال و استفراغ دچار شده است و ممکن است این بازی را از دست بدهد. 

به گزارش فوتبالی، رشفورد به علت مصدومیت بازی اخیر یونایتد مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا را به علت همین مشکل از دست داده بود اما امیدوار است که بتواند در آنفیلد بازی کند. در حقیقت پزشکان منچستریونایتد شرایط این بازیکن را با دقت زیر نظر دارند اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا این بازیکن می تواند مقابل لیورپول در ترکیب قرار بگیرد یا نه. 

یونایتد برای اولین بار پس از شکست هفت بر صفر، به آنفیلد می رود و امیدوار است که تحقیری دیگر برایشان تکرار نشود. رشفورد امیدوار است که برای بازی فردا عصر حالش بهتر شود و بتواند به شیاطین سرخ کمک کند. هواداران یونایتد امیدوارند که برای یک بار دیگر در آنفیلد بی آبرو نشوند.

رشفورد در این فصل در لیگ انگلیس فقط دو گل زده که یکی از انها از روی نقطه پنالتی بوده است. رشفورد سال گذشته تا این مقطع چهار گل زده بود اما بعد از جام جهانی روند فوق العاده ای داشت و در ده بازی ده گل زد.  یونایتد امیدوار است که در بازی فردا بتواند نمایش بهتری داشته باشد و با آبرو از زمین خارج شود!

4125