ریچارلیسون خوشحالی گل ستاره تاتنهام را خراب کرد!

ریچارلیسون خوشحالی گل ستاره تاتنهام را خراب کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - دژان کولوسفسکی به روند خوبش در بازی مقابل ناتینگام فارست ادامه داد اما خوشحالی گل او به شکل ناخواسته ای توسط یکی از  هم تیمی هایش خراب شد!

به گزارش فوتبالی، تاتنهام در روز جمعه با نتیجه دو بر صفر مقابل ناتینگام فارست پیروز شد آن هم در حالی که حریفشان  با اخراج بیسوما ده نفره شده بودند. ریچارلیسون اولین گل را برای تیم لندنی به ثمر رساند تا به روند خوبش با سه گل در دو بازی اخیر ادامه بدهد.  کولوسفسکی گل دوم را برای تاتنهام به ثمر رساند هر چند که مت ترنر دروازه بان ناتینگام در این صحنه می توانست نمایش بهتری داشته باشد.

کولوسفسکی پس از گلش سعی داشت که یک خوشحالی گل از پیش طراحی شده را با استفاده از توپ بازی انجام بدهد تا به نوزادش که هنوز متولد نشده، ادای احترام کند اما ریچارلیسون زیر توپ زد و آن را دور کرد تا مهاجم سوئدی نتواند خوشحالی دلخواهش را انجام بدهد!

ریچارلیسون البته کمی بعد توپ را به کولوسفسکی برگرداند تا او بتواند توپ را زیر لباس خود قرار بدهد و این گونه، پدر شدن خود را جشن بگیرد!

تاتنهام در این بازی تیم برتر میدان بود و موقعیت های زیادی در اختیار داشت و تملک توپ را هم تحت تسلط خود داشت. اخراج بیسوما نیز باعث شده بود تا ناتینگام حرفی برای گفتن در این بازی نداشته باشد. تاتنهام با این پیروزی در رتبه پنجم جدول قرار گرفت و پس از غلبه بر نیوکاسل به روند خوبش ادامه داد.

4125