احتمال تمدید قرارداد آنچلوتی با رئال مادرید قوت گرفت

احتمال تمدید قرارداد آنچلوتی با رئال مادرید قوت گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- ممکن است کارلو آنچلوتی در رئال مادرید ماندگار شود.

به گزارش فوتبالی ، به نظر می رسد کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، وارد مذاکرات جدید برای تمدید قرارداد با شده و به ادامه حضور در برنابئو نزدیک تر از حضور روی نیمکت برزیل است. انتظار می رفت سرمربی رئال مادرید در پایان فصل لوس بلانکوس را ترک کند و هدایت تیم ملی برزیل را در دست بگیرد. با این حال، از آنجایی که ممکن است تیم آنچلوتی قهرمان لالیگا شود و برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیز می جنگد، مدیران رئال مادرید شاید قرارداد مربی ایتالیایی را تمدید کنند. 

به گزارش مارکا، انتظار می رود آنچلوتی در روزهای آینده درباره آینده خود با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه مادرید گفتگو کند. ژابی آلونسو، رائول و روبرتو د زربی با جانشینی آنچلوتی در پایان فصل مرتبط هستند، اما ممکن است دیگر نیازی به حضور آنها نباشد. آنچلوتی رئال مادرید را به رده دوم لالیگا رسانده و با دو امتیاز کمتر از خیرونا، صدرنشین شگفتی‌ساز این فصل با عملکرد خوب و بازیکنان جدید درخشان مثل جود بلینگهام، رودریگو و وینیسیوس جونیور به سمت  پس گرفتن صدر جدول می رود.

 هیچ مربی ای تاکنون به رکورد کارلو آنچلوتی با چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نرسیده است. این مرد ایتالیایی امیدوار است که یک قهرمانی پنجم را هم به این لیست اضافه کند تا از نزدیکترین رقیب فعال خود، پپ گواردیولا با سه قهرمانی فاصله بگیرد. رئال مادرید عصر یکشنبه به مصاف ویارئال می رود تا بتواند فاصله خود را با خیرونا کم کند. 

۱۰۰۹