جریمه 40 هزار دلاری برای آقای خاص به‌خاطر انتقاد از داور

جریمه 40 هزار دلاری برای آقای خاص به‌خاطر انتقاد از داور

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو و باشگاه رم 40 هزار دلار به خاطر صحبت های این سرمربی پرتغالی راجع به داوران پیش از دیدار مقابل ساسولو جریمه شدند.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال ایتالیا مورینیو را به خاطر نظرات آزاردهنده راجع به داوران جریمه کرد. این مبلغ جریمه که 40 هزار دلار است بین مورینیو و باشگاه رم تقسیم شده. 

قبل از بازی مقابل ساسولو، مورینیو به انتقاد شدید از داور مسابقه پرداخت و ادعا کرد که این داور نمی تواند در لیگ های بزرگ اروپایی داوری کند و صلاحیت کار در سری آ را ندارد. او همچنین به VAR و مارکو ده بلو حمله و ادعا کرد که او برای رم بدشانسی می آورد. 

مورینیو در گفت و گویی با خبرنگاران گفت: "این داور مرا نگران می کند. او تاکنون 3 بار به عنوان داور چهارم در بازی های رم حضور داشته و فکر می کنم که از نظر احساساتی در وضعیت متعادلی قرار ندارد تا بتواند در چنین بازی هایی حضور داشته باشد. پروفایل و سابقه او نمی گذارد من آرام بمانم و حتی از داور VAR نیز خوشم نمی آید. او داوری است که همیشه با خودش بدشانسی می آورد."

رم در بازی مقابل ساسولو با اینکه با یک گل عقب بود، توانست کامبک بزند و با گل های پائولو دیبالا و راسموس کریستنسن به پیروزی برسد.

4416