چهار فینالی که دی ماریا در آن‌ها برای آرژانتین گلزنی کرده است

چهار فینالی که دی ماریا در آن‌ها برای آرژانتین گلزنی کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - آنخل دی ماریا بدون شک یکی از تاثیر گذار ترین بازیکنان تیم ملی آرژانتین در دوران حرفه ای خود بوده است و می توان گفت که آرژانتینی ها قهرمانی های اخیر خود را تا حد زیادی مدیون درخشش های آنخل دی ماریا هستند.

به گزارش فوتبالی ، آنخل دی ماریا در حال حاضر سی و پنج سال سن دارد. این ستاره قرار است که پس از به پایان رسیدن رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 که در تابستان آینده برگزار می شود، از تیم ملی آرژانتین خداحافظی کند و به این ترتیب به دوران حضور خود در جمع آلبی سلسته پایان بدهد.

اولین فینالی که آنخل دی ماریا در آن برای تیم ملی آرژانتین گلزنی کرد، فینال المپیک سال 2008 بود. در آن بازی ها آرژانتین و نیجریه به فینال رسیدند و تیم ملی آرژانتین موفق شد با تک گل دی ماریا نیجریه را شکست دهد و قهرمان شود. البته در المپیک تیم ملی جوانان یا همان تیم امید آرژانتین حضور پیدا کرده بود.

در فینال کوپا آمه ریکا 2021، تیم ملی آرژانتین به مصاف تیم ملی برزیل رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و قهرمان شد. در آن بازی هم دی ماریا تک گل آرژانتینی ها را زد. در فینالیسیما که میان آرژانتین و ایتالیا هم برگزار شد و آرژانتین با نتیجه سه بر صفر برنده شد، دی ماریا باز هم گلزنی کرد.

در فینال جام جهانی 2022 قطر هم که با تساوی سه بر سه میان آرژانتین و فرانسه تمام شد و در ضربات پنالتی آرژانتینی ها موفق شدند با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی برسند، دی ماریا یک گل برای تیمش زد.

1470