دو دستگی مدیران بارسلونا درباره ژاوی

دو دستگی مدیران بارسلونا درباره ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - عملکرد ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی بارسلونا در این روز ها اصلا جالب نبوده است به طوری که آبی و اناری پوشان دو شکست پیاپی را تجربه کرده اند و در حال حاضر در لالیگا در رده چهارم هستند.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا در لالیگا مقابل ژیرونا با نتیجه چهار بر دو شکست خورد. آبی و اناری پوشان مقابل آنتورپ هم در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه سه بر دو باختند تا انگشت اتهامات به سمت ژاوی هرناندز نشانه برود. بارسلونا در فصل گذشته قهرمان لالیگا شده بود اما در این فصل رسیدن به قهرمانی برای بارسلونا دور از انتظار به نظر می رسد

به گفته فران کورئاس، خبرنگار رادیو کاتالونیا، در حال حاضر مدیران بارسلونا درباره ژاوی هرناندز و ادامه فعالیت او در بارسا دچار دو دستگی و اختلاف نظر هستند. ریاست فعلی بارسلونا که خوان لاپورتا است، حامی اصلی ژاوی هرناندز است اما او هم پس از باخت بارسلونا مقابل آنتورپ چهره ای ناراحت و عصبانی داشت. به نظر می رسد که تا زمانی که لاپورتا از ژاوی حمایت کند، این اسطوره بارسلونا بتواند به عنوان سرمربی روی نیمکت آبی و اناری پوشان بنشیند. نتایج بارسلونا در هفته های پیش رو آینده این سرمربی را مشخص خواهد کرد.

1471